בוקר טוב לכולם!!!! כנסוו.........

בוקר טוב לכולם!!!! כנסוו.........

מה קורה חבר'ה שלי? החופש התחיל!!!! הרבה זמן לא כתבתי בפורום ואני מודה שהתגעגעתי. המחשב שלי היה בתיקון לפחות שבועיים שלוש. מרוב שיגעון רציתי לכתוב באינטרנט בפאלפון הודעות אבל לא ידעתי אם ההודעה תירשם. יש לי כל כך הרבה מה לספר לכם. בטח שמעתם על הספיישלים של חנוכה בערוץ הקולנוע הישראלי, על ספיישל סרטי אריק איינשטיין ואני חושבת שבאמת הגיע הזמן לתת כבוד לשחקן הכל כך מוכשר (והיפה.....). לפני כמה שבועות קראתי "בפנאי פלוס" שעומדים לחבר את ערוץ 14 עם הקולנוע הישראלי. כפי שאתם זוכרים, למי שראה, החיים על פי y בערוץ הייתה מועמדת לפרס מסך הזהב. אני לא האמנתי שיחברו את שני הערוצים האלה עד יום ראשון (אתמול) שהופיע פרומו לתוכנית y בעשר בערוץ הקולנוע הישראלי. בעיניי לשלב את התוכניות בערוץ 14 עם הקולנוע זה ממש לא רעיון טוב, ועוד עם החמישייה המפגרת והלא מצחיקה הקאמרית זה יהיה ממש זוועתי. בכלל, למה החזירו אותה? אם זה היה תלוי בי הייתי משדרת את "מרחב ירקון" "וזינזאנה". סדרות אמיתיות, מרגשות, שיעשו לנו את הלילה. אבל מי אני שאשפוט אותם? זוכרים את הפרוייקט בפורום? שצריך היה להמציא סיפור עם שמות הסרטים הישראליים? אז זהו שמרוב שיעמום בלי מחשב לקחתי דף ועט וכתבתי סיפור שהוא לא אמיתי אבל קצת מצחיק על דף כמעט שלם (איזה 3 שורות ריקות השארתי)ואני חייבת לרשום אותו בפורום. רק אני לא יודעת על מה לוחצים כדי להדגיש את שם הסרט. שיהיה חג שמח וחופש נעים לכולם!!!!!
ואל תוכלו הרבה
 

התמ-ים

New member
ספיישל אריק איינשטיין?

אמרו אלו סרטים יהיו בספיישל הזה? יש סיכוי שישימו שם את כבלים (בכל זאת, מדובר בשידורי הלווין של יס)?! להדגשה של מילה או משפט יש לשים | הדגש | ו - | סדגש | (בלי הרווחים בין ה ||) התחלה ובסיום המילה / ביטוי להדגשה, בהתאמה.
 
וואו תודה!!! הסרטים שישודרו הם:

דליה והמלחים, מציצים, עיניים גדולות, סאלח שבתי, ניני סרט לא מוכר לי ועוד הרבה. לא נראה לי שישדרו את כבלים, אבל אני גם מתה לראות את הסרט הזה.
 

התמ-ים

New member
עוד הרבה?

מה עוד נשאר? לול ושבלול ... את כבלים יש לי בוידאו (קנוי), מבאס להחליף קלטות כל 45 דקות !!! מתי יוציאו את זה ב DVD??????
 

טרוי

New member
אפשר לארגן משהו בפורום

אפשר לארגן מכתב לחברת גלובוס יונייטד, או חברה אחרת שמוציאה סרטים ישראלים, שקורא לה להוציא את "כבלים" בDVD, ועליו יהיו חתומים כל חברי הפורום. אם הם יראו שיש דרישה גדולה לזה, אולי זה יזרז אותם.
 
למעלה