בוקר טוב לכולם - התגעגעתי

"עשיתי סקס" נשמע כמו מטלה

ולא הבנתי אם גם נהנית
מיסטר ג'ונס שמודאג שאולי גם אשתו רק רושמת
פעם בשלושה שבועות.
 
זה לא הופך להיות מוזר ומחשיד

כשלא עושים סקס בתדירות נורמלית, לא מתחילים לעלות כל מיני שאלות. הרי הוא מכיר אותך הכי טוב בעולם.
 
לא אהובה, זה הוא שלא רוצה לעשות את

זה לעיתים קרובות, לא אני. זאת הסיבה שאני בפורום הזה.
 
כן. ואני יכולה להגיד לך יותר מזה..

מרב שאני טיפוס נאמן לקח לי שנתיים (ללא סקס כמעט) להחליט שאני חייבת למצוא מישהו מבחוץ כי אני נגמרת, פשוט נגמרת מהתסכול המיני, וגם לאחר השנתיים האלו, לקח לי עוד חצי שנה של טיפול אצל יועצת זוגות נישואין (לבד - הבעל לא רצה לבוא איתי) כדי שהיא תיתן לי את הכוחות נפש הדרושים להשלים עם בגידה. זה דבר שלא היה בי קודם. אבל כעת, לאחר שאני כבר מאוהבת במאהב שלי ונוצרה לנו דינמיקה של יחסים רגשיים עמוקים, גם אם הבעל שלי היה משתנה (מה שאין סיכוי שיקרה) ושוכב איתי כל יומיים, לא חושבת שהייתי מסוגלת לוותר על המאהב.
 

enigomontoya

New member
אם את כל כך לא אוהבת אותו

לא כדאי לקחת את התאומים ואותך ולהמשיך הלאה ? את באמת רוצה שהם יגדלו בכזה בית ?
 
אוי ממי, לו היה זה כזה פשוט...

אני נקרעת מצד אחד בין הצרכים שלי, לבין הקטנים, כשהם רואים את אבא שלהם שב הביתה מהעבודה וצורחים "אבבבאאאאאאא" בכזאת אהבה ואושר וברק בעיניים (רק אני כותבת לך עומדות לי דמעות) איך אני יכולה להחליט שבשביל האושר שלי אני מפרידה אותם מאביהם???? אם אני מצליחה למצוא את האושר שלי מחוץ לבית בשעות מוגבלות, והילדים לא חשים במתחים (אנחנו הרבה אחרי שלב המתחים, כעת אנחנו סתם חברים טובים) אז למה לגרום לטרגדיות לכולם?) בבוא הזמן, אם אחליט שאני רוצה מישהו לעצמי להתחתן איתו, אולי לעשות ילדים נוספים, אז יהיה מקום לשיקול נוסף.
תודה על האמפתיה.
 

enigomontoya

New member
עכשיו זה נראה יותר טוב ../images/Emo22.gif

אם את ובעלך חברים טובים אז אין בעיה.
העיקר שלא יגורו בבית שכל הזמן רבים בו. אם אשתי ואני רבים התינוק אומר את דעתו, בצעקות
 
אני לא מסוגלת לריב עם אנשים

מצד אחד זה יתרון אדיר כי בדר"כ יש שלווה בבית. (שלא תבין לא נכון אנחנו רבים כמו כל זוג רגיל, אבל אני לא יכולה להחזיק ריב יותר מכמה שעות, חייבת להחזיר השלווה נפשית תמיד) מצד שני זה חסרון, כי אולי אם הייתי עושה סנקציות אסטרונומיות הוא היה מסכים ללכת לטיפול ולפתור את הבעיה שלו עם עצמו... טוב מה לעשות, מתפשרים.
 

enigomontoya

New member
אם הבנתי

אז מצד אחד את רבה איתו ותכף משלימה מצד שני לא מספיק אסרטיבית כדי לגרור אותו באוזניים לטיפול. ואז את גרה עם בעלך, בלי משיכה. וכל סקס בינכם הוא סיבה למסיבה. מה בעצם אני רוצה להגיד ? לא יודע, אבל לא נראה לי מצב אידאלי לבלות כך את שארית החיים. זה לא שאתם נשואים 30 שנה.
 
מה לעשות איניגו, זה מה שיש כרגע

ועם זה (נשתדל) לנצח. זה באמת רחוק מלהיות אידאלי ולכן אני מניחה שזה לא יחזיק לאורך זמן.
 
אוי,

אם רק החוקי שלך היה יודע מה הוא הביא על עצמו... מה הוא עשה לך בכלל!! מצד אחד צר לי שזה מה שעברת אך עם זאת אני שמח על האהבה שיש לך היום!!!
 
../images/Emo24.gif כמוני כמוך

אבל לא רק הסקס החסר,גם חום (פיזי סתם חיבוקים ורוחני..)
 
למעלה