בוקר טוב לכולם !!! האם יש משהו שמעונין

מנורה

New member
כן הייתי באחת ההתקפות לא עכשיו

אחרת לא הייתי כותבת מקור ראשון וזה גם מה שמאד מכעיס אותי שמאז שום דבר לא נעשה
 

מנורה

New member
צהרים טובים פזי../images/Emo51.gif מקום מקסים

רק אתאשש ויוצאים לדרך תמיד אמרתי שיש לךנו ארץ נהדרת ואנשים יפים יום נעים
 

אפי 7

New member
העיקר שלחברי הממשלה בנו או בונים

בונקר אטומי - הם יינצלו ברגע של אמת ואנחנו - פוף - לא רוצה לחשוב. ובכלל למעשה כל ראשי המדינות לא משהו - רואים איך מזג האוויר משתגע כתוצאה מכל התעשייה, הגז שנפלט לאוויר - החור שגדל באוזון - והעולם כמנהגו נוהג - פשוט היו צריכים לחוקק חוקים מאוד מאוד רציניים לגבי הנושא - מה יהיה על ילדינו ונכדינו ונינינו.
 

מנורה

New member
אפי חוקים? אירן יודעת לקרא חוקים?

למי בדיוק הם נועדו? האם אבות אבותנו גם חשבו מה יהיה על הנכדים והנינים שלהם ? בטוח שכן והאם הן היויכולי לעשות מהשו יות מאשר ידעו ועשו בזמן ההוא? ואין אנחנו מסתכלים היום על הימים ההם? מה נשאר מהימים האם חוץ משרידים שהארכיאולוגים מוצאים? האדם הורס אך הטבע חזק ממנו ומתקומם.
 
אכן, מקומות יפים יש לנו בארץ,

צריך רק להגיע אליהם, מנורה כשתחליתי לנסוע לשם לטיול ,אני מצטרפת אליך, אולי עוד יצטרפו. פזי מצגות יפות, דברים מאוד מעניינים. עומר צילום מוצלח של העורבים ,הם פשוט חיכו שיצלמו אותם.
 

pazi66

New member
תודה מנורה ולאה,רק רציתי להזכיר../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo6.gif

שיש גם דברים יפים בארץ חוץ מחצי הכוס הריקה.....אבל הם בטח לא כל כך פופולרים , חצי הכוס המלאה ,ולפעמים יותר מחצי ,אינה מענינת ומושכת כמו החצי הריקה
 

אפי 7

New member
בזמן האחרון צלצולי הטלפון נשמעים

יותר ויותר בשעות הצהריים שהן למעשה שעות המנוחה. היום צלצלה לי מישהי והתחילה לברבר בקשר לתרומה שאלה אם זה לא מפריע לי - אמרתי לה אכן זה מפריע לי כי אלה הן שעות המנוחה ואין להטריד אנשים בשעות אלה. לאחר שסגרתי - הצטערתי שלא אמרתי לה (למרות שהיא לא אשמה סך הכל רוצה פרנסה) שתאמר לממונים עליה שיפנו למקום ששם נמצא הכסף הגדול של התושבים: בחשבונו של שר האוצר במשכורותיהם של הגדוילים במדינה ועוד ועוד.
 
עומר, אולי העורבנית שלי ביניהם? פזי,

מקומות מקסימים שממש קוראים שנבקר בהם, ולפחות יום אחד לא נשמע רדיו ולא נראה טלוויזיה ופתאום העולם יהיה יפה כל כך.
 

pazi66

New member
יהודיתעדנה העולם יפה גם היום,נכון שיש../images/Emo9.gif ../images/Emo9.gif

המון בעיות אצלנו, בעולם, במשפחה ובאופן אישי, תמיד היו ותמיד יהיו, אך למה לדוש בהן ללא הפסקה. העולם כמנהגו נוהג,הזמן עושה את שלו, הממשלות טובות או לא מוצלחות מתמודדות כמיטב כישרונם,הממשלות נבחרו על ידינו, להם יש את כל הנתונים, למרות שכל אחד מאיתנו חושב שהוא הכי חכם, זה לא כך.כל אחד מאיתנו משוכנע שהוא היה עושה אחרת ומצליח הרבה יותר.זה שטויות, בתאוריה כולנו טובים, אף אחד מאיתנו עדיין לא עמד בפני החלטות פוליטיות ומדיניות הרות גורל. התקשורת מאכילה את כולנו בסנסצ'יות וסקופים חמים ואנחנו אוכלים את זה בלי סוף ובתאבון גדול. כל יום מעלים על שולחן הניתוחים פרסונות בחדשות, שופטים אותם ודנים אותם שלא בפניהם ובלי לשמוע את דבריהם. מצטתים ללא ערף את מקורות התקשורת, רדיו, טלויזיה, עיתונים, שמועות,אינטרנט ורק את הדברים הלא טובים, דברים שעדיין לא נסגרו בבתי משפט, דברים שעדיין לא נחקרו עד הסוף, מוציאים מסקנות, שופטים ותולים. לי העולם נראה יפה,כיוון שאני מנסה כל הזמן לחפש את היפה, השמח, העושה טוב בלב, הרי יש גם המון דברים יפים בעולם והמון אנשים טובים, ישרים, מפרגנים, אוהבים, עוזרים לזולת.....לא כל דבר מושחת, מרגיז ומקומם. כל יום קורים אצלנו ובעולם דברים נפלאים.....למה לא שומעים על זה......למה רק על זוהמה על שחיתות ועל רוע ? בזמנו הינו נכנסים לפורומים ולקומונות לצורך בילוי זמן חופשי בנעימות,להכיר חברים חדשים, להחלף חויות אישיות, משפחות, לקבל מידע ועזרה , לחגוג ביחד דברים משמחים או לעודד חברים בעת צרה, היום זה שונה, אתה קם בבוקר, שמח בכלל שאתה עדיין פה, נכנס לפורום לברך על יום חדש, לשמוע מילה טובה שתעשה לך את היום, ואז.......הכל שחור בעיניים, דכאון טוטלי, כולם רואים שחורות, טלויזיה,רדיו, עתונים, פחדים, תוקפים בלי רחם את הממשלה,את הכנסת, את הצבא, את משרדי הממשלה.....ובכלל כל מה שזז. עוד מעט כנראה יהיו לנו שוב בחירות, ואז רבים מאיתנו לא ימצאו זמן ללכת לבחור.......כיוון שהם יגידו שאין במי לבחור וזה גם לא יעזור, יותר טוב לטייל או ללכת לים, או ביבי סיטר אצל הילדים.......ואז שוב תקום ממשלה. ןבממשלה הזו אנחנו לא בחרנו הרי...אז בטח הם עושים שטויות, מושחטים, נמעסתם.....וכך הלאה. מה קרה לי, כתבתי המון
 
פזי היה נעים לקרוא את דבריך, אכן

צריכים לראות שיש גם יופי ויש אנשים טובים באמצע הדרך, להשתדל לראות את חציו של הכוס המלאה, במיוחד בגילינו. אנחנו שטעמנו כבר הרבה מטעמים, צריכים לסנן מעט את הדברים ולהתרכז בדברים היפים כדבריך שהם נכונים. אבל אי אפשר לא להיות קצת מעורבים בנעשה סביבינו ובתוכינו, אבל בפרופורציה נכונה. אנפה בדיחה טובה, תמיד יש מי שממציא בדיחות חדשות.
 
עברה שנה מאז נכנסתי לפורום זה...

בדיוק לפני שנה עשיתם רשימת ימי הולדת...ושלי בעוד יומיים...
 

אנפה2

New member
ב ד י ח ה @!!!

אב משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , אלוהים ברך את אבא, אלוהים ברך את סבתא, שלום לך סבא " .. משתומם הוא שואל אותה למה אמרה "שלום לך סבא" ? "זה מה שיצא לי אבא .." ענתה הקטנה. למחרת נפטר הסבא לאחר כמה חודשים.. האבא משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , אלוהים ברך את אבא, שלום לך סבתא" משתומם הוא שואל אותה למה אמרה "שלום לך סבתא" ? "זה מה שיצא לי אבא .." אמרה הילדה. למחרת נפטרה הסבתא האב משתומם "אולי יש לה קשרים עם העולם האחר ..." הוא מהרהר לאחר כמה חודשים. האבא משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , שלום לך אבא" . אופססססס ..... עליו להיזהר ולהשמר מחר ...... היום עובר לאט, במתח, נועץ מבטים בשעונו, לעיתים מזומנות . "אם רק תעבור שעת חצות - ידע שהפעם לא היתה נבואה בדברי הילדה " הרהר לעצמו. אפילו לא ירד לקפיטריה בשעת ההפסקה , נשאר במשרד, עשה עבודות שתמיד דחה. בסיום יום העבודה נשאר במשרד, הוא לא יתן לשטן סיבות לפגוע בו .. כל רעש חריג הקפיץ אותו . כל צלצול בטלפון , העלה את לחץ הדם שלו , מעלה מעלה .. לקראת חצות, עיניו לא משו ממחוגי השעון. המתח עלה , זעה כיסתה את מצחו , והנה , צלצל שעון המשרד את שנים עשר צילצולי חצות .. זהו , הוא הרהר , עברתי את זה , הקללה לא עבדה עלי ... מיהר להגיע לביתו. "אל תשאלי איזה יום קשה עבר עלי היום" אמר לאשתו. "מה קשה ?" ענתה לו " אתה לא יודע מה עבר עלי היום, החלבן מת על מפתן ביתנו ...."
 

אפי 7

New member
ועוד בדיחה לפני השינה ../images/Emo6.gif

יום אחד מגיע מפקח של בית המשוגעים לביקורת והוא שואל את האחראי. אייך יודעים אתם שאתם לא מכניסים לכאן אנשים נורמאלים ? אומר לו האחראי : אנו מציגים בפניהם אמבטיה מלאה מים, נותנים להם כף ודלי ואומרים להם לרוקן את האמבטיה מהמים. הבנתי , אומר המפקח. המשוגע יוציא את המים בכף והנורמאלי בדלי. לא, צוחק האחראי ואומר, הנורמאלי יוציא פשוט את הפקק מהאמבטיה. אתה רוצה חדר עם או בלי נוף?
 

טרה10

New member
היינו שם לפני שבועיים.בכיסרא.

בונים שם ממש ליד האתר..כך שזה לא יישאר הרבה זמן. בכלל הגליל מתמלא בבתים ושכונות.
 
למעלה