בוקר טוב לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

זיוי ..

New member
בוקר טוב לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

היייי לכם בוקר טוב ומבורך כן כבר התעוררתי אבל אל דאגה חוזרת לישון אחר כך כן נכון אני חייבת מפני שאני צריכה לאגור כוחות ללילה טוב חברים אז בוקר הכי בוקר כייפי ונעים שרק אפשר לכולנו רק שנדע טוב ושמחה ושאף אחד לא יחסר אחלה יום לכולם שלכם באהבה ונסבלנות זיוי
 

זיוי ..

New member
אשת בוקר טוב

אהלןןןןןןןןןן מה שלומך ? אני מקוה שהכל בסדר כן גם אצלי הכל בסדר בלילה אני הולכת למפגש מקווה שיהייה טוב שלך זיוי
 
זיוי נשמהה.......בוקר טוב ונהדר לך :cool:

בוקר טוב ונהדר לך חמודה שלי... זיוי יקירתי.. שלומי בסדר חמודה ...טוב תודה לך נשמה. במקצת עייפה... מתגעגעת אליך מאוד מאוד... שיהיה לך המשך יום נפלא ומקסים.. יום שקט על כולנו ..< מבלי פיגועים> הרשי לי נא....לשאת תפילה.. ולאמר אמן!!! שלך....אוהבתתתת אשתת המסתור ורעםםםםםםםםםם**
 
למעלה