בוקר טוב לכולכם! נפרדת מרובנס

  • פותח הנושא droli
  • פורסם בתאריך

droli

New member
בוקר טוב לכולכם! נפרדת מרובנס

עוד כשעתיים, מקווה שהיום יגיע בזמן. היום אמורה לפתח תמונות שלנו במפגש. יש למישהו התנגדות שזה יפורסם באתר??
 

נועה26

New member
דרולי, לא כל כך אוהבת את הרעיון

שהתמונות יסתובבו בפורום. היה נחמד לפגוש את כולם face to face, אבל מי שלא בא הפסיד! כמעט בטוחה שלחוסר הנוחות הזה יהיו שותפים גם אחרים. מה דעתך? (אפשר אולי כחלופה לשלוח במייל למי שרוצה)
 

Iris G

New member
היי, זה לא פייר, לא היה לי טרמפ

והייתי רוצה להכיר את כולכם
 

נועה26

New member
הצעתי לשלוח במייל ../images/Emo41.gif

חוץ מזה למה לא אמרת, אני הייתי אוספת אותך בדרך...(היה לוקח שלושה ימים, אבל היינו מגיעות!)
 
למעלה