בוקר טוב לכווווווווווולם

כולם רואים ארוויזיון ?!

רק הטלויזיה הבלגית לא מצאה לנכון לשדר את הארוע.למען האמת,חוץ מכמה הומואים משוגעים לדבר,אף אחד גם לא יודע מה זה. אבל האנטישמיות הבלגית ידועה ולכן לא לקחתי את זה באופן אישי.לסיכום ובקצרה-אין לי מושג מה קורה ברגעים אלו בארוויזיון(האמת היא שזה גם לא נורא מעניין אותי)ואני,כמו כל שנה בעד הזמר הכי שווה ולא אכפת לי מאיזו מדינה. בעוד 24 שעות כבר אשב בחיקם האוהב של סומסום המקורי ולירוי הכוסון!!
 

Liroy26

New member
בוקר נפלא!

לירוי התארח אתמול אצל עודד א וגלעד יא, או כפי שכינתה אותם אחת הנוכחות "מוסוליני את אדולף". בשורה התחתונה היה כייף לאללה אבל פרטים מלאים יגיעו בהמשך!
 
בוקר קשה...

אחרי
ערב אירוויזיון
מהנה בביתו של הבעל
והשותף גלעד יא, אחרי כאב הפגיעה האנטישמית במדינתי הקטנה ושותתת הדם
[ואל תגידו לי שזו לא אנטישמיות! אפילו הגרמנים יימח שמם לא נתנו לנו ניקוד!] אחרי לילה
ללא שינה
(אל תשאלו אותי למה) הגעתי לעבודה כדי להבין שחששותי עומדים להתאמת והולך להיות לי יום ארוך ומתיש מאווווד!
אז תחזיקו לי אצבעות פלייייז
ושיהיה לכולכם יומוצלח יותר משלי! א-א-א-א-א-מן
 

Liroy26

New member
והנה הסיכום של לירוי לגבי אתמול:

אזהרה נשלחה לביתי כמה ימים קודם לכן שדיר באלק אני או כל אחד מאיתנו מאחר! דלתות יסגרו בשעה 21:00. כיאה לילד ממושמע הגענו קסאנדו ואנוכי בדיוק בזמן. (כולם אחרו ב-20 דקות!) כבר בכניסה קיבלנו הנחיות ברורות לגבי המשך הערב: - שירותים, שיחות טלפון ושאר פעולות חשובות לפני שהאירוע מתחיל! (נראה אתכם גברים ומעיזים להסתיר ולו לשניה את הטלויזיה...) לירוי מיהר לרוקן את בקבוק הקולה כך שבמידה והוא יצטרך לשירותים הוא לא יצטרך לקום... - רוצים לדבר? בכיף! לא בזמן השירים/הצבעה! רק במהלך קטעי הקישור. טרור אני אומר לכם, טרור! יאמר לזכותם של מארחי או כפי שהם כונו בידי אחד הנוכחים "אדולף את מוסוליני" הקפידו מאוד על הנהלים. לירוי היה מקסים וסתם את הפה כל הערב! (גם כאב לי הגרון שזאת גם סיבה מספיק טובה לשתוק), מחאתי כפיים בתזמון המתאים, כיביתי את הפאלפון, לעסתי את הביסלי בדממה. מותק כבר אמרתי
אנאבל והמאהב החדש שלה עשו מה זה מלא רעש כל הזמן, התחרמנו נואשות (כפרה, הוא ה-ו-מ-ו-
סתם למקרה שאולי לא ידעת..) והעלו רעיונות שונים בנוגע לשימוש בפירות בכלל וענבים בפרט. (לירוי נשמע שבענבים בקיץ הקרוב הוא כבר לא נוגע!) מי שחטף צעקות בסופו של דבר על לא עוול בכפו היה אני, קטע לא ברור אבל מילא... בשעה 00:00 הודתי למארחי הנדיבים ושאר חברי מרעי ופרשתי הביתה. היה לי כביסה להוריד, כלב לטייל איתו ושעות שינה להשלים. השאר נשארו שם עד 03:00 לפנות בוקר!! הקטע הביזארי מבחינתי הוא שאני אשכרה שוקל ללכת לרכוש לעצמי דיסק של האירוויזיון... אלוהים יעזור לי! זה יותר מדבק מהסארס!! מה השלב הבא? ימי ראשון ב"אאוט"?? לימוד הצעדים של כל אחד מהשירים??
היה כייף כבר אמרתי??
 

Liroy26

New member
בוא ננסח את זה ככה...

אני בטוח שיש לך חיים עשירים והאירוויזיון הוא לא חלק מהם, וזה בהחלט הגיוני ולגיטימי! אבל במקומות מסוימים ("אאוט" ביום ראשון) או ליד אנשים מסוימים (קסאנדו/עודד א/גלעד יא) תנהג בחכמה אם תנצור את לשונך. למה להסתבך? פשוט תזרום..
 

Liroy26

New member
אתגרים בחיים זה נפלא!

גם להכנס לבריכה מלאה בדגי פירנאה זה אתגר...
 

Liroy26

New member
מעניין לדעת אילו עוד סעיפים נמצאים

נמצאים ברשימה.
 

עודד א

New member
אתה אולי שובב, לא מתאבד

אתה לא רוצה להכנס ביננו לאירוויזיון. פיראנות? קטן עלינו! בכבוד רב, אדולף.
 

S h a m i

New member
דווקא את זה עשיתי!!!

בברזיל. האתר: ביצות הפנטנל. אני: לחלוטין לא מודע למעשי. הכרה: בדיעבד. סיפור הרחצה עם התנינים בפעם הבאה...
 

S h a m i

New member
בהזדמנות אחרת...

כשאור הזרקורים של כולם יהיה מופנה אלי... [מפתח תסביכי מלכה? כנראה יותר מדי עם שלומי...]
 

Liroy26

New member
בהחלט מפתח תסביכי מלכה!

גיברת, יש מלכה אחת בפורום הזה וזאת קסאנדו!
 

xanadu

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 
למעלה