בוקר טוב לכוווווווווווולם

דודו21

New member
בוקר טוב לכוווווווווווולם

מה שלומכם הבוקר? השקמנו לים ניפלא
 
בוקר אור - בוקר נפלא.

כמובן שפתחתי את הבוקר בשיר של השנה חלום מתוק . אין על השיר הזה - אין!!!
 
השיר אצלי במחשב.

דודו אחי אתה לא מכיר את השיר ?!?!?!
בטח שאתה מכיר אותו!
 

קטיפה

New member
למשה ולכולם..

אני רוצה את המיילים של השיר של זהבה בן.. הפזמון הולך ככה: אוהבת רק אותך נשמה נשמה הולכת אחריך כםרה עלייך.. או משהו כזה.. פלייייייייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז תביאו לי את המילים בקשההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!
 
וואי נשמה, אם הייתי שומע זהבה בן

אז הייתי כותב לך את המילים אני פשוט לא שומע אותה - sorry אבל אני בטוח שמישהו מפה שומע את זהבה בן ויודע בדיוק לאיזה שיר את מתכוונת.
 

דודו21

New member
שיקו יקר, את המילים לכאן דחוף!!!

להזמנות 0003264 או דרך המנהל לחברי הפורום 25% הנחה המשךךךךךךךך יום טוב לכום
 
בבקשה דודו - אני בהלם ממך ../images/Emo2.gif

"איך בקלות ובלי מילים היא לקחה אותי לאט לתוך הים הכחול בעיניה (יוונית) נהנהנהנהנהנהנ (יוונית) רואה אותה בחלום המתוק רוצה אותה אך האופק רחוק (יוונית) ננהנהנהנהנהנה כשהיא הופיעה ממולי שלחה אלי מבט כישפה אותי והלכתי אחריה כלום לא יכלתי לדבר הלכתי כמו עיוור אל המקום שנראה לי כמו חלום (יוונית) לא לא יכלתי לדבר הלכתי כמו עיוור אל המקום שנראה לי כמו חלום רואה אותה בחלום המתוק רוצה אותה אך האופק רחוק (יוונית) נהנהנהנהנה כשהיא הופיעה ממולי שלחה אליי מבט כישפה אותי והלכתי אחריה (יוונית) נהנהנהנהנהנהנהננננההההההההההההה (יוונית) עכשיו הלב שלי בוחר איתה להשאר מהחלום לא רוצה להתעורר הממממממממממממממממממממממממממממ "
 

דודו21

New member
תודה איש יקר

את השיר יש לי בדיסק שהעתיק לי חבר ומאחר שלא היו לי המילים לא היה לי חשק לשמוע אותו אני אוהב לשמוע (שיר) כאשר את המילים אני יודע משה תודה!! תודה!! תודה!!
 
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

בוקר טוב דודו בוקר טוב משה ובוקר טוב לכולם? מה שלומנו על הבוקר?
גבר משתגע
את הנסיכה שעליה כל חיי חלמתי וגם המחר שאליו בחושך התפללתי את המנוחה שליבי כל כך צמא להיות בה חלק בחיים האלה את כמו נשמה תאומה ששבה וחוברת שמש אדומה רגועה שאת ליבי שוברת ים כחול עמוק שעליו אני רוצה לשוט לי הלאה מחדש כל לילה פזמון... גבר משתגע בתוכי בוכה לך לבבי נוגע אבל לא פוגע תני רק הזדמנות לדבר ביננו שוב להיות ביחד שנינו שנינו את כל הימים שיבואו מתוקים פי אלף לא להאמין איך את בתוך גופי כמו חרב את המחלה וגם התרופה ללב שמתפרע כשהוא נוגע תני לי עוד דקה להסביר הכל רק בעיניים והנשיקה שבפינו תהפוך ליין כמה את יפה כמו כוכב רחוק פרטי שבכל לילה לי מאיר למעלה פזמון... גבר משתגע בתוכי בוכה לך לבבי נוגע אבל לא פוגע תני רק הזדמנות לדבר ביננו שוב להיות ביחד שנינו שנינו שיהיה לנו יום נפלא
 

דודו21

New member
בוקר טוב מתוקה !!!

את כל המזרחית הזרקת לא השאת לנו קימעה קטנה ======================== יוסי עדן-משחקת בי בלי רחמים לחבריי את מספרת שאותי את מנצלת זה קשה לי להסביר לך את ההרגשה אין עוד טעם בלעדיך רק מביט בתמונותיך בחדרי שעות ישבתי לשכוח את יופיך פזמון... משחקת בי בלי רחמים כל הזמן את הולכת עם אחרים אין לי כח עוד למשחקים תעזור לי אלוקים משחקת בי בלי רחמים כל הזמן את הולכת עם אחרים אין לי כח עוד למשחקים תעזור לי אלוקים בגללך אני בכיתי כי אותך אני רציתי איך אליי את מתאכזרת אין בך נשמה לא עלה בדעתי שככה בי את תפגעי הרי בפנים אני יודע שאין לך אהבה פזמון... משחקת בי בלי רחמים כל הזמן את הולכת עם אחרים אין לי כוח עוד למשחקים תעזור לי אלוקים
 
בדיוק אני שומע עכשיו את יוסי עדן

בשיר "היא לא אוהבת" בוקר טוב אוראלו´ש
"איך אתה בה התאהבת לליבה רק התמכרת ואיתך היא משחקת ואותך היא לא אוהבת ברחובות היא מסתובבת אהבות היא מחפשת וממך היא מבקשת יד חמה שמלטפת היא לא אוהבת היא משחקת ואין לה נשמה היא לא יודעת שהיא פוגעת שלבבו נקרע היא כל לילה נעלמת ואותך היא לא שואלת את ליבך היא רק שוברת אשליות לך מוכרת היא תחזור כי היא יודעת לבדה היא רק נפגעת שאליך היא חוזרת נשמתה כה מאושרת היא לא אוהבת היא משחקת ואין לה נשמה היא לא יודעת שהיא פוגעת שלבבו נקרע ... היא לא אוהבת היא משחקת ואין לה נשמה היא לא יודעת שהיא פוגעת שלבבו נקרע (x2) "
 

דודו21

New member
התשובה במקומה, האם ניתך לשייך

את השיר של אתניקס למזרחית ======================== ב.מ.ו שחורה - אתניקס ==================== יש לי ים של כוח וב.מ.ו שחורה לא מוצא מנוח כי אין לי בחורה שמתי 2 גורמטים ושעון קרטיה לכבוד המיועדת מי שלא תיהיה כולם יודעים שיש לי קסם מיוחד נשים רבות היו לי אבל תמיד יהיה לבד על המראה תלוי לי דיסק של קבוצתי לה תמיד אשמור את אהבתי אז הרימו ידיים קצב ברגלים מסיבה גדולה הלילה חופשי ומאושר יאללה ידיים עדייף לרקוד בשניים אהבה גדולה הלילה הלילה אני שר לפני שנה הכרתי בשנקין בחורה סיבות רבות היו לה שלא יהיה שלה שמתי ג´ל בפוני ועגיל על הגבה חשבתי שמצאתי בכל זאת אהבה אבל היא ראתה בי גבר בינייני שבאופיו לא צפוני מין אל פצ´ינו מקומי מהר מאוד הבנתי שדרכי היא הנכונה החזרתי הגורמטים וחזרתי לשכונה אז הרימו ידיים קצב ברגלים מסיבה גדולה הלילה חופשי ומאושר יאללה ידיים עדייף לרקוד בשניים אהבה גדולה הלילה הלילה אני שר אז את רוצה כזה צפוני כזה עגיל בגבה עושה לך את זה כל היום מדברת על אנרגיה חיובית וואלה אני פוחד לגעת בך לא להתחשמל ניסתי לעשות בשבילך הכל זרקתי הגורמט לבשתי סגול עזבי אותך חזרתי לשכונה שימי לב לקצב איזה מנגינה יאללה אז הרימו ידיים קצב ברגלים מסיבה גדולה הלילה חופשי ומאושר יאללה ידיים עדייף לרקוד בשניים אהבה גדולה הלילה הלילה אני שר
 

דודו21

New member
באמצע שנת 3,500 דהיינו עוד....

המורה שלי לא לימדה אותי להחסיר האם משהו יכול לעשות חשבון במקומי
 
למעלה