בוקר טוב ליום שישי

בוקר טוב ליום שישי ../images/Emo105.gif../images/Emo110.gif|ד

בוקר טוב לכם, התעוררתי ב5 לפנות בוקר וסרטים רצים בראשי. אני עומדת לעבור דירה (לבאר שבע - זוכרים) ולכבוד אירוע זה רמת הסטרס (לחץ) שלי עולה לשחקים... אני מריצה בראש כל הזמן תסריטים ותרחישים מה יהיה ומה נעשה וזה כל הזמן מטריד אותי... לחוצה לחוצה לחוצה. איך אתם? האם גם אתם מוצאים את עצמכם לחוצים מאוד מדברים לכאורה פשוטים? האם גם אתם מבזבזים אנרגיות רבות על מחשבות ומוצאים את עצמכם מבולבלים ומותשים בסוף היום? אני כן!
 

r66

New member
../images/Emo141.gifבוקר טוב../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif

בבדאי, אבל אני מאוד, מאוד אוהבת לשפץ ולבנות. מוכנה לעבור כל חודש לבית אחר.
 

דרוררר

New member
בוקר טוב

זהו סוף הדירה נקיה !!! קמתי ב5 והפעם לא וויתרתי לעצמי. טופ חברים אני עושה הפסקה מכל הלימודים ויוצא שי-שבת לסדנא שתאורר לי קצת את המוח (אני מקווה ) אז שיה לכם אחלה שלכם דרור
 

r66

New member
לא..לא.. דרורי !

מה עם הבית שלי???. בבקשה
איזה סדנא??? אולי גמאני אבוא...
 

kniaper

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב לכווולם

אמנם קמתי היום ב10:00 אבל רצתי מייד לפגישת עבודה כך שרק עכשיו אני כותב לכם בוקר טוב. בפגישת העבודה הגעתי למצב שבו הייתי צריך להגיד שעזבתי את החוג למדעי המחשב בגלל ציונים נמוכים וממש לא הרגשתי נח להגיד, "טוב יש לי ADHD ובגלל זה....." אז עכשיו פרח, אני מבזבז זמן יקר בלהעסיק את עצמי, למה בכלל ניפקתי לו את האינפורמציה על הלימודים שלי (אולי פשוט כי הוא שאל ?) ומה הוא חושב עכשיו עלי (יוו איזה טמבל, מקבל ציונים נמוכים במחשבים...)
 
בשבילי אתה מושלם גם ככה

הגעתי למסקנה שאנחנו עב"מים ואף אחד לא יבין אותנו בחיים, לפעמים אני מבזבזת יותר מידי אנרגיה על להסביר... בראיון עבודה אני תופסת תחת חבל על הזמן, במקומך לא הייתי אומרת כלום על הפסקת לימודיי, שיקפוץ למה מי הוא??? השאלה הכי מפגרת בראיון: "ציין 3 דברים שגרועים בך". הגעתי למסקנה שאין תשובה נכונה לשאלה זו למעט: אין שום דבר שגרוע בי!
שיהיה בהצלחה בכל זאת!
 

ailag

New member
1. "קשה לי למצוא מגרעות בעצמי"

2. "אני לא יודעת לספור." :)
 

m a16

New member
אני מזדהה איתך לחלוטין

אני גם עוברת דירה בקרוב אבל....... לפריז...... אני גם נוטה להילחץ משטויות ועוד יותר להיות מעופפת בגלל זה. אני גם מתחילה לחשוב על הדברים השלילים שיכולים לקרות במקום החיובים. אבל! תנסי לחשוב במקום זה על הדברים החיובים ולהגיד לעצמך שאין שום סיבה שהדברים השלילים יקרו. ואם את נלחצת תנשמי עמוק ותעצרי רגע ותגידי לעצמך שאין לך בכלל ממה להלחת ותעשי את הכל לאט.. מקוה שעזרתי!
 
למעלה