בוקר טוב לחיות הלילה ולכל משכימי

רובנס

New member
בוקר טוב לחיות הלילה ולכל משכימי

הקום בוקר חדש הגיע.....ויש מה לעשות אזזזזזזזזזזזזזז עורו עורו ליום חדש שהגיע, לפקוח העיניים העולם יפה (לפני שכל השאר מגיע) עורו עורו שירת הציפורים החלה כי יום חדש הגיע ויש על לשמוח ואת השאר ליום עליז תכתוב בעצמך רק דאג שישאר עליז ומשמח כמו בוקר צח ואוורירי שרק הפציע ............. בוקר אור יום כתום וכל שאר הברכות על כל באי הפורום ויש גם המון לאחרים
 

רובנס

New member
בוקר אור אריאלה בבוקר תמיד יש

מצב רוחחחח אח`כ זה כבר סיפור חדש והייתי מוכרח להתעורר היום מוקדם ואל המחשב לגשת את חברי הפורום לראות כי קצת נעלבו אמש שאת המחשב סרבתי לנטוש ובכל שניה ובכל הפוגה את פניי אל מול המחשב מצאו אז רבותיי וכן כן לא שכחתי את גבירותיי ``הנני כאו הנני כאן..........``
 
למעלה