בוקר טוב לחברי הפורום

paulika

New member
צהרים טובים לכולם

אני גם רוצה שהילד יבוא וישתעמם קצת בבית. האמת, אצלו קרה בדיוק להיפר. רוב חבריו עדיין לא התגיסו וכשהוא בא הביתה היה לו המון עם מי לבלות (כן, נתנו לו רגילה אחרי פחות מחודש בצבא)
 

oshiko

New member
../images/Emo13.gifזה כבר אלפים שנה. לא במקרה ...

אחד משערי העיר העתיקה נקרא "שער האשפות". ברצינות, כמה שאני אוהב את ירושלים, וכמה שהעניין הזה כואב לי
. אם הייתי ראש העיר לא הייתי עושה שום פיתוח נוסף, לא כביש, לא רכבת קלה; לוקח את כל התקציב, מנקה את העיר, מוסיף ירוק, ומסיים סוף סוף את בנייתה של מפלצת הבטון המכוערת מול העיר העתיקה בממילא. זה כבר לפורום "ירושלים". סליחה על הגלישה ...
 

oshiko

New member
זה סיפור שנמשך כבר כ-20 שנה

מול מלון מצודת דוד, בכביש שבין רח' דוד המלך לעיר העתיקה. האזור נקרא ממילא. פעם היה שם קיר הבטון שהפריד בין שני חלקי העיר. רצו לבנות שם קניון ו/או מרכז בילויים, אטרקציה לתיירים, באזור שאמור להיות מאד מתוייר. יש שם סכסוך בלתי פתיר בין שתי חברות, אחת מהן של אקירוב אני חושב. הבנייה תקועה בשלב הכי מכוער של בטון אפור. וככה זה תקוע שנים, לתפארת מדינת ישראל. קובר את עצמי מבושה בכל פעם שיוצא לי לעבור שם עם אורחים מחו"ל. זו כבר מסורת בירושלים. הורי סיפרו לי שבמשך שנים הפרוייקט של בנייני האומה נקרא "ח'ירבת אל אומה". סמדר, כאדריכלית, אולי יש לך רעיון איך להציל את המצב?
 

סמדר בנ

New member
זה נקרא דחפור....

בכלל עדיף שלא תשאל אותי על פרויקט ממילא... לא בגלל מה שתוכנן אלא מה שנהרס. אני אישית במקומות האלו בעד שימור ושיקום ולא בעד בניית פרויקטים חדשים, אפילו אם הם מוצלחים.
 

oshiko

New member
רעיון ../images/Emo22.gif שמחזיר אותי לנושאי הפורום

זה יכול להיות מודל מצויין לאימוני לש"ב, לא!? ככה לפחות יעשו עם זה משהו.
 

סמדר בנ

New member
רעיון מצויין ../images/Emo62.gif

כשיחליטו להתאמן על תקיפת ארה"ב שלד הקניון יהיה סימולציה מצוינת...
 

paulika

New member
../images/Emo150.gifאושיקו לרשות ההעיר, אני כבר

מתגיסת לעבוד עבורך בבחירות
 

סמדר בנ

New member
איפה הרס"ר?...

גם תל אביב לא ממש דוגמא לנקיון.... העיר הנקייה ביותר שראיתי היא סינגפור - שם אפשר לאכול מהרצפה.
 

paulika

New member
גם בירושלים אפשר לאכול

מהריצפה, יש המון אוכל על הרצפה בכל מקום
 

oshiko

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo7.gif

סיפור אמיתי: חבר לעבודה גר במשך שנתים בשווייץ. ערב אחד כח של מספר שוטרים הופיע בדלת. החבר מנסה לחשוב איזה בנק הוא שדד ואת מי הוא אנס לאחרונה. השוטר מראה לו חומר של זיהוי פלילי. זה היה תכולה של שקית זבל, שנאספה מפח אשפה אחר ברחוב, שלא שייך לו, חודש לפני כן (!). המז"פ הדביקו חתיכות של פתק קרוע, ששמו וכתובתו היו עליו, וככה עלו על הפושע. אכן משטרה עסוקה מאד בשווייץ!
 

סמדר בנ

New member
מאוד מזכיר את משטרת ישראל

היום בדיוק שמעתי סיפורים על היעילות של המשטרה שלנו (טוב, ניתן להםקרדיט שאולי זה היה בתקופת ההתנתקות...) - מישהו שפרצו לו לבית (בית עם מצלמות אבטחה) הביא למשטרה את הקלטת והם אמרו שהם מצטערים אבל אין להם כוח אדם לטפל בזה. הוא שכר בלש פרטי שאיתר את הפורצים. כשפנה שוב למשטרה והביא את הפרטים עדיין נענה באותה תשובה....
 

judyb

New member
זה מזכיר את הסיפור שמסתובב ברשת

אחד שפרצו לו לבית צלצל למשטרה ושם ענו לו שאין להם ניידות פנויות כרגע, אחרי 5 דקות צלצל האיש שוב ואמר, זוכרים שצלצלתי לפני 5 דקות בקשר לפריצה ? אז לא צריך - הרגע יריתי בפורצים. תוך 2 דקות הגיעו ניידות אליו הביתה ושאלו איפה הפצועים/הרוגים ? ענה האיש - אין, אמרו לו,אבל הרי התקשרת, ענה להם - נכון, גם אמרתם שאין ניידות פנויות...
ג'ודי
 

א ת י 10

New member
נהדרררר

רק שלדעתי, אם מישהו היה מנסה את התרגיל הזה במציאות - הוא היה חוטף במיידי מעצר שהיה מניב לבטח כתב אישום על הטרדה, הפרעה לשוטרים במילוי תפקידם ועוד ועוד, כיד הדימיון הטובה של המשטרה, כשכבודה נפגע, עלק.
 
למעלה