בוקר טוב, יש פה משהו מקסים,כנסו,

chanit

New member
בוקר טוב, יש פה משהו מקסים,כנסו,

קיבלתי לינק עם קבצי PDF , הכוללים כרטיסי ברכה או מארזים קטנים שיכולים לשמש, למתן שוקולד או עוגייה קטנה,וכיד הדימיון... כל שצריך לעשות:לבחור את הדגם הרצוי, להוריד למחשב (צריך את האקרובט רידר) הקבצים קטנים, להדפיס על קרטון דק,לגזור ...לקפל תהנו, חנית
 

big mama 2

New member
וואי חנית אייזה יופי....תודה |נשיקה

צירפתי אותו למועדפים שלי....
 

chanit

New member
יופי ! הדפסתי עכשיו קופסא ורודה..

נראה איך יצא הקיפול.
 
למעלה