בוקר טוב ישראל והרי החדשות

lady_anne

New member
בוקר טוב ישראל והרי החדשות ../images/Emo42.gif

הנהלת הפורומים העלתה לאויר כלי חדש ושמו "מחולל הסקרים" (או משהו יצירתי דומה) אשר נועד לשמש לעריכת סקרים בפורום. הסקר הראשון שלנו (ובעקבותיו יוחלט גורלם של הבאים אחריו) יעסוק ביעדי חופשה אליהם הייתם רוצים לנסוע בעיתות הפנאי. על מנת לא לנתק את הסקר מהמציאות הגבלתי את התקציב ל-2000 - 3000 $, ואם למישהו/הי יש יעד שלא חשבתי עליו ושווה חופשה אנא שרשרו אותו להודעה זו. בברכת בוקר טוב ושבוע שקט לכולנו
, ל.א.
 

KittnPaws

New member
אלסקה

היא החלום שלי האישי. מאוד הייתי רוצה גם לבקר בפפואה גינאה החדשה, אבל אני לא יודעת א זה בתקציב שהעמדת, בעצם גם אלסקה לא
אבל זה החלום, וגם הטיול הבא שלי אחרי המרדי גראס
 

-רוני-

New member
חשבתי שאהיה לבד באלסקה

טוב לראות שיש עוד אנשים שחושבים כך, בקיץ הבא.
 

Yo-man

New member
האיים המלדיביים ובאלי

בתקציב הנתון (הגבוה מהשניים כנראה) אין בעיה להגיע לשניהם לשבוע מפנק. לבאלי קצת יותר יקר להגיע, אבל המחיה עולה גרושים, בעוד שלמדיביים פחות יקר לטוס, אבל אין מלונות ברדגות תיירות של תרמילאים, אבל 3,000$ (לאדם) זה סכום מכובד גם לחופשה ברמה גבוהה זו. מתי נוסעים ?
 

lady_anne

New member
שניה תן לי רק לקחת תחתונים וגרביים ../images/Emo8.gif

שכחתי להכניס בשאלה גם את הפקטור הבטחוני, שהרי בלי בטחון אין חופש, ודומני שאינדונזיה היא לא היילייט מהבחינה הזו כיום. מאידך גיסא - איזה מקום בעולם כיום בטוח מפני טרוריסטים? (זה לסקר הבא)
 

Yo-man

New member
לגבי הביטחון באינדונזיה

נכון שאינדונזיה היא המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, אבל הענין שלה בישראל זעום, מה גם שמאז שנת 56 התנתקו היחסים הדיפלומטיים בינינו, ורק לאחרונה (משנת 94, אם אני לא טועה) התחילו לטפטף קבוצות קטנות של ישראלים לשם (וכמה בודדים, למזלי), כך שהיתרון הגדול הוא שהם לא מזהים את הישראלים, ועוד פחות את התרמילאיים, הם חושבים שאנחנו אוסטרלים (בררת המחדל שם). בבאלי המצב טוב יותר. האי מאוכלס באנשים בני הדת הבאלינזית, שזה מין שילוב של בודהיזם ומורשת עצמית של התושבים, כך שלהם מזיז עוד פחות מוצאו של אדם. יותר מסוכן לשבת על החוף בת"א מאשר על חופי קוטה. מקסימום יכול ליפול לכם אגוז קוקוס על הראש. כיום ניתן להיכנס בויזה מיוחדת ל-60 יום, בעבור 100$, כך סיפר לי חבר שנמצא עכשיו באוסטרליה, הוציא ויזה לאינדונזיה ומתעתד להיכנס אליה עוד חודש חודשיים. ואת לא צריכה לארוז אפילו את המעט שהתחלת....
 

lady_anne

New member
כעיקרון אפשר

אבל השלטונות שם משנים את דעתם חדשות לבקרים. היתה תקופה שהייתי אחראית על הוצאת ויזות ללקוחות החברה בה עבדתי, וכל יומיים בערך ההוראות היו משתנות: פעם בקבוצות בלבד, פעם בבודדים, עם מכתב הזמנה רשמי, בלי מכתב רשמי...רק מזה יצא לי כל החשק.
 

Yo-man

New member
אני נכנסתי ב-96´

ואח"כ היו אירועי הר הבית (ביבי), ומאז החלה ההחמרה. רק לאחרונה שמעתי שמחלקים ויזות לישראלים. לי היו רק 28 יום, וזה עלה 200$, אבל רק בשביל החוויה של להיות ישראלי יחיד במדינה שמקצה לקצה יש כמעט 5,000 ק"מ - היה שווה (וטיילתי לבד). לפני זה ומאז נכנסו ישראלים רבים או בקבוצות מאורגנות, או רק לבאלי. משכו אותי דווקא האיים האחרים כמו פלורס, קומודו, לומבוק וסאלווסי (שלאחרון לא הספקתי להגיע בזמן הקצר, לצערי הרב). גם לי היו חששות לגבי הכניסה לאינדונזיה ועוד לבד, אבל זה היה שווה את העירפול שמלוה את הנסיעה. מקום אלוהי. איים מקסימים, אוכל טוב, הכל בזול, נופים מפה עד הודעה חדשה (הרי געש פעילים ורדומים, אגמים, מקדשים, טרסות אורז, ג´ונגלים והמון שקיעות אדומות-אדומות) ובעיקר אנשים (מוסלמים ובאלינזים) נחמדים.
 
יש לי דווקא הרבה חברים שהיו שם

ומאד נהנו (כאילו יש ספק בכלל..) אבל ישראלים שהיו שם חששו לדבר עברית. אני מניחה שגם זה יורד לי מהפרק, בגלל שכמשפחה זה לא יהיה "מעניין" במיוחד אם נצטרך להסתיר את השפה או לחילופין לחשוש ולו במעט.
 
למעלה