בוקר טוב יום שני היום כנסו רגע ....

בוקר טוב יום שני היום כנסו רגע ....

צריך ללכת לעבודה
 

השגיא

New member
בוקר טוב!

למרות שמצב רוחי טוב, כשאני חושבת על זה, פתאום הכל התקלקל לנו בבית, ואני לא יודעת למה..
המקרר שבק! קנינו חדש. הכיריים התקלקלו. (איך כיריים מתקלקלים?) היתה לי תאונה קטנה ביום שישי והאוטו במוסך, נזק של כמה אלפים.. מדף הספרים בחדר של אופיר קרס ואי אפשר לתקן אותו (מרוב ספרים...
) אבל... העיקר הבריאות! (והמצב רוח הטוב) יום טוב לכולם גלית
 

ש ל י ק

New member
בוקר טוב וגלית

גם אצלנו הטלויזיה התקלקלה לה פתאום ועוד כמה דברים צולעים להם בדרך. אמא שלי אומרת תמיד במצבים כאלה לשבור גפרור בבית..... מי יודע אולי זה יעזור... יום טוב לכולם
 

השגיא

New member
לשבור גפרור? ../images/Emo6.gif

האמת היא שאביב אתמול פצחה במסע הרס לכל גפרורי הבית. לפי זה אנחנו על הדרך המהירה להצלחה. גלית
 

שביק

New member
גלית היקרה, כניראה שהגיע זמן

להתחדשות. אז תתחדשו ותהנו.
 
למעלה