בוקר טוב - יום רביעי

בוקר טוב - יום רביעי ../images/Emo42.gif

אני מתכננת היום כי חייבת לחזור לדרך המלך ותרביצו לי אם לא אעמוד בתכנון. איפה זו שבועטת אני צריכה אותה קרוב קרוב היום...... אז מה בתכנון ומקווה לעמוד בו: בוקר - כריך עם כפית מיונז + מריחה של סחוג' + ביצה קשה וירקות במשך שעות הלימודים - רק מים צהריים - סלט ירוק גדול + חתיכה של חזה עוף בצילי מתוק ביניים - יוגורט תפוז 3 אחוז שומן ערב - דייסת קוואקר עם כפית קנמון וכף סוכר חום ולכל זה יש ויהיה צורך להוסיף כשעה וחצי הליכה (שאני מתעדת לעשות בשעות הבוקר בין הקורסים).
 
היום קדרות והנה אני כבר בבית

וביום שני יש לי חוג ציור על עץ - שנה חמישית ולא מתכוונת להפסיק למרות שהבית מתפוצץ מהעשייה. והנה לפינת השיפוט שלכן.
 

לילית462

New member
מקסים, אוהבת נורא את הצבעים החמים

כל הבית שלי בכתומים ואדומים...
 
יופי אז תבואי לבעוט בי......

כנראה שהבעיטות שלך לא כואבות במיוחד כי בערב מעבר למה שכתבתי אכלתי עוד חצי כריך עם גבינה לבנה ו-2 כפיות ריבת דובדבנים ולארוחת שחיתות אכלתי מרק ירקות שלא סיימתי עד הסוף.
 

מאיוש1982

New member
תכיני אותו אני באה...

האמת ממש לא נורא מה שהוספת לתפריט... זה לא שאכלת שוקולד או פיצה...
 
ממש לא. אנחנו לא כאן בפסח.

עושים פסח בסחנה. כשאני רואה את מה שמתחיל להצטבר לי בסלון בפינת ההתארגנות לטיול נעשה לי רע. כמה ציוד לסחוב לשם וזה כולה שינה בטבע 4 לילות ועוד 4.5 ימים לא של שינה של שהייה בסחנה עצמו (ותאמינו לנו אסור לישון שם אבל........בגלל שאנחנו שייכים לכנס מסויים והכנס לוקח מקום ותנאי ההסכם שבסוף לא ירגישו שהיתה שם מאסה של אנשים וטינופת הם מסכימים - רשות הגנים). וככה אנחנו במקום הזה כבר 4 שנים מתוך ה-15 שהכנס הזה פועל.
 
למעלה