בוקר טוב... יום חמישי היום!

בוקר טוב... יום חמישי היום!

אני על סף התפוררות...
מישהו יכול בבקשה להגיד להם שהלילה לא נגמר בשעה 5??? מה יהיה עם הלילות חסרי השינה האלה? אני מותשת כבר! והכי מעצבן??? שאצל כולם סביבי הילדים ישנים לילות שלמים... אפילו אותה חברה שנולדה לה תינוקת שבחודשיים הראשונים לא ישנה ואני כבר הייתי "מרוצה" שעוד מישהי נמצאת בסירה שלי... בקיצ- לא דרך טובה להתחיל ת'בוקר. מקווה שאצלכם יהיה יותר טוף! בוקר טוב.
 

galisher

New member
בוקר טוב - הנה גם אני פה בשש בבוקר...

מאיה, מבינה אותך כל כך... שחר - הבת הבכורה שלי, מגיל חודשיים הייתה ישנה לילות שלמים!!! היא הייתה הולכת לישון בעשר בערב וקמה בשש, ואני עוד חשבתי "אוי כמה אני עייפה, אני צריכה לקום בשש בבוקר"... הבנים - התחילו לישון לילות שלמים כמעט בגיל שנתיים!!! וכמובן שמאז שהם ישנים לילות שלמים, חצי מהלילות הם בכלל לא שלמים... טוב, פעם, פעם עוד נישן... זה החלום שלנו כבר שנתיים... אני חושבת שהמחסור בשעות שינה הוא אחד הדברים הכי קשים כשהופכים להורים. אותי זה משגע לגמרי. אני תמיד הייתי בן אדם של בוקר. אני ממש לא מסוגלת לתפקד בלילה, אבל מה אפשר לעשות?
 

galisher

New member
ובנוסף - הם משכימים דורשניים ביותר...

הבנים באים אלי למיטה ודורשים שאני אתעורר ואתאושש בשתי שניות בדיוק מהרגע שמשכו לי ביד - ואני משינה עמוקה, אמורה להיות עירנית לחלוטין בהרף עין... זה קשה!!! לפעמים אני קמה, אבל רק אחרי שעה מרגישה שבאמת התעוררתי. לפחות שחר נחמדה לאמא שלה, ומעירה אותי בכזו רכות וסבלנות, מלטפת לי את היד ושואלת "אמא התאוששת כבר? בואי, אני אעזור לך לקום"... לפעמים יש גם השכמות מצחיקות, כמו ביום שאיתי נעמד ליד מיטתי והתחיל לשיר "השפן הקטן, שכח לסגור הדלת"....
 

mbar30

New member
דיייי הם מקסימים אמיתייים

הגילאים האלה באמת קשים אבל לקראת גיל 3 את תראי שאת בכלל לא זוכרת שהיית ערה בלילה ומניקה או מאכילה בבקבוק אני זוכרת שכשאמיר היה בן 4 ואלון היה בן שנה בעלי ואני היינו גמורים כי אלון היה חיית לילה מובהקת. היום - אני ממש לא זוכרת מה היה עם אלון ועם אמיר ורק מתה לישון לילה אחד מלא ושלם זה יקרה .... ובקשר ל - לקום מיד אני חייבת לזרוק עלי מים קפואים כדי לקום מיד אחרת אני מנומנמת בעמידה
 

סיגל222

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

אני, לשם שינוי, מתעוררת מה
(האמיתי, לא זה שילדתי
). אני קמה מאוד מוקדם כדי לצאת מאוד מוקדם לעבודה, והיום כל הילדים התעוררו יחד איתי וגרמו לי להתעכב יותר בבית. ליערה וסער יש היום יום הפוך בגן - הם הולכים בפיג'מות, ומתחלפים בגנים ביניהם. מחר אנחנו ביום כיף בשפיים - איזה כיף!!! שיהיה יום נעים לכולם
 

mishmish04

New member
מה, כבר יום חמישי? מחר סופשבוע?

מצטערת על שאינני נמצאת פה יותר כדי לענות, מקווה שבשבוע הבא או זה שלחריו ירד הלחץ. יש לנו כל כך הרבה עבודה היום בגלל התיכנונים לסופשבוע עד שאני לא יודעת מה לעשות קודם. מחר אני נוסעת לכנס מקצוע בנמל תל אביב, אז בדרך אני מקווה לעצור לקפה אצל אוזיניו שלנו, חנשלי יקח את הילדים לאמא שלו - גם לה מותר להנות מהנכדים (למה שיהפכו רק את הבית שלי? רצתה נכדים? שתסדר אחריהם . . . ) אחר כך - למסיבייבי של חברה. שבת - אירוע גדול ועדיין סודי. פרטים - בראשון. עדיין אין לי מחשב בחדר הכושר ואני עודת באמצע הצנטרום של פילת החברה, ככה שבשעות יותר מאוחרות אני לא יכולה לכתוב ואין לי גם נקודת חיבור לטלפון, אז זה ממש מכה. מי שמשעמם לה מוזמנת להתקשר לי לסלולארי. אשמח לחברה טלפונית. יומטוף עם הרבה הספק.
 

mishmish04

New member
יעלי, אצלינו, אגב, יויו התעורר הבוקר בארבע

וחצי - מה שהעלה את הספק הבוקר פלאים.
 

shkunts

New member
../images/Emo176.gif../images/Emo180.gifטיול לשבת - דרוש פארק עם מים

אולי נפתח שרשור סופ"שי חדש- הצעות לטיולים בשבת? אני רוצה בשבת ללכת למקום עם דשא, צל ומים להשתכשך +- שעה וחצי מת"א יש הצעות / המלצות?
 

galit3880

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

סתם קמתי עם רגל שמאל ... אז שיהיה לכולכן בוקר טוב ...
 

גלית2006

New member
בשבילך יש לי תמיד במלאי ../images/Emo24.gif גדול!

במיוחד למקרי חרום, שפתאום קמים ללא מצב רוח ואפשר לנחש את הסיבה (
), אז שיהיה לך יום בכ"ז יום טוב עם המון שיחות
עם ה
.
 

galit3880

New member
גלית תודה רבה ...

גרמת לי להיות עם דמעות בעיניים ... תודה רבה רבה שיש לך
שבילי חייבת לחזור לעבוד .. שיהיה לך אחלה סוף שבוע
 

גלית2006

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo31.gif ../images/Emo9.gif../images/Emo45.gif - ../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif

 

גלית2006

New member
בוקר חמישי, סופ"ש בפתח../images/Emo24.gif../images/Emo176.gif../images/Emo180.gif

אנחנו כנראה נסע להוריי לסופ"ש, הילדים כבר מזמן לא היו אצל סבא-סבתא וממש מתגעגעים. אחי וגיסתי חתמו על חוזה לרכישת בית קרקע עם גינה, כך שלילדים יהיה עוד מקום להתרוצץ בו
שיהיה לכולנו סופ"ש מהנה, כייפי ומשעמם בלילות
 

serafima

New member
בוקר טוב

בוקר טוב לכולם, אני מזמן לא כתבתי בפורום, אבל מאז המפגש לפני שבוע אצל אירולקה רוצה להיות קצת יותר מעורבת. הבנים כבר בני 2 ו-8 ועמוק בתוך כל התופעות של גיל השנתיים, במיוחד תומר - עקשנות ברמות שיא, הרצון לעשות הכל לבד וכמובן בדיקת הגבולות המתמדת. אך מצד שני הם כבר מדברים ממש לא רע (בשתי השפות) וניתן לנהל איתם משא ומתן (או כמו אני קוראת לזה - תומר ומתן).
השבוע סוף סוף סיפרנו אותם תספורת קצרה אמיתית של בנים. עדיין קשה לי להתרגל לראשים הקצוצים האלה. הם פתאום מאד התבגרו. אז יום טוב לכולם ואוטוטו סוף שבוע !!!!!!!!!
 

גלית2006

New member
מרינה, ברוכה השבה ה../images/Emo82.gifה../images/Emo24.gif

גדלו מהר המקסימים שלך! תתחדשו על התספורות החדשות! אגב, מה עם התמונות?
 

ravit bk

New member
בוקר טוב. זה עובר, גם ילדיי היו משכימי קום

והיום לפני 0730-0800 הם לא קמים. אם כן, לימדתי אותם להדליק את הטלביזיה, היא מכוונת להם על הופ, כך שהם ישר מתיישבים, ואנחנו ממשיכים לישון.
 

טובית 27

New member
בוקר טוב חברותיי

אתמול אחה"צ נסענו אני ואחותי יחד עם הילדודס לגן העיר בת"א. יש שם ג'מבורי קטן ללא תשלום והיתה גם הצגה. הילדודס התלהבו מאוד הם לא רגילים לנסוע באוטובוס. חזרנו הבית מרוצים אך עייפים. יום נפלא
 

ayoosh

New member
צהריים טובים../images/Emo70.gif

מחפשת מחפשת, ולא מוצאת את הזמן לכתוב, וכמעט לא לקרוא. רק שולחת
ו
לכל חברות ה
הנפלא הזה
אילת
 

גלית2006

New member
אין לך מצפון, את../images/Emo4.gif איפה נעלמת?../images/Emo123.gif

עברתם
, אז מה? כאן הרי לא עברתם
! או שכן? איוש - מה זה כיף לראותך, אפילו בתדירות הנמוכה ביותר
מה שלומכם? איך המקסימים? יאללה, מהר לארגן איזה ביקור אצל משפחה קרובה אצלי באזור
, שנוכל להתראות
בינתיים גם לך
ות
 

ayoosh

New member
../images/Emo25.gif אין כמוך../images/Emo70.gif

ובאמת חייבים כבר להיפגש עם הילדים- אני מגלגלת רעיון בראש להביא אתכם לירושלים, ולגייס את חני, אם זה לא ייצא- יכול להיות שאנחנו נוסעים בקרוב דרומה לשבת (חלילה לא אצל המשפחה... אצל חברים...)
 
למעלה