בוקר טוב יום חדש לפני סוף השבוע

shishir

New member
בוקר טוב יום חדש לפני סוף השבוע

הזמן טס ואנחנו לא קולטים איך עבר יום איך עבר שבוע איך עבר חודש איך עברה שנה פעם ורד הגליל רשמה כאן הודעה בואו נעשה משהו נחמד היום ותרשמו לנו מה עשיתם או מה אתם מתכוונים לעשות באותו היום הודעתי בבית החולים שאני מוכנה לחזור להתנדב לשמור על ילדים שצריכים עזרה שההורים צריכים להיות קצת עם הילדים שבבית או שאין לאותו הילד משפחה באמת חזרתי לזה קצת אבל הרגשתי שאין בי כוחות וזה משפיע עלי מאוד ולכן הפסקתי היום בעזרת השם אני ינסה לחשוב על רעיון חדש איך לעזור ומה אני יכולה לתת מעצמי שיהיה לכם אחלה יום ומי שעוד זקוק לכוס קפה אז בבקשה תתכבדו
אז החיבוק והשמש הם כדי לשמור את הקפה חם לשמור על אווירה חמה ואוהבת לשמור על החום מימני כאדם לאדם ולאו דווקא כאשה
 

giingiit

New member
יאללה, בואו נראה מה אנחנו יכולים

לעשות טוב היום (שישיר, התנדבות בבתי חולים? פששש אני מלאת הערכה). להאיר פנים
מה דעתכם? הארת פנים זה כמו תיאוריית הכאוס, אתם מחייכים פה ומישהו זוכה לתשומי באלסקה. יש לה השלכים ארוכי ורחוקי טווח.
 

shishir

New member
זה מאוד ממלא

אבל צריך המון כח נפשי ולא תמיד יש אותו לצערי הפסקתי עם זה והתחלתי להתנדב אצלנו באיזור רק שצריך פונים אלי והאמת זה נח כי גם עושים משהו למען הקהילה וגם זה לא פוגע בתיפקוד בבית כשהייתי חוזרת מבית החולים (הייתי הולכת פעם בשבוע) לא יכולתי להרגע במשך יומיים לפחות
 
הופה ! מישהו זוכר מה שאני כותבת?

ווואו, אני לא מאמינה, איזה מדהים זה. תודה.
 
למעלה