בוקר טוב טוב ושאלה

wonder1

New member
בוקר טוב טוב ושאלה

שלום לכולם אני חדשה כאן בפורום אבל לגמרי לא בנושא אני חושבת שאני מנסה להוריד את מספר הקילו העודפים בערך 10 שנים היו לי תקופות רזות יותר מלאות ספורט ואכילה נכונה אבל קשה לי להכניס את זה כהרגל למשל לפני שהתחתנתי ירדתי יפה 6 קילו והרגשתי קלילה ומרוצהוכמובן אט אט הכל עלה חזרה והפסקתי את הספורט מה עושים? מהיכן באה המוטיבציה וחוסר הויתור לעצמך? יום נפלא לכולם והבהצלחה
 
את צריכה מקום טוב

אדם עושה ומתמיד בדברים שהוא נהנה מהם. דיאטה לא צריך להיות נוקשה וקפדנית מדי כי אי אפשר להנות ממנה - אי אפשר להנות מהחיים. פעילות גופנית מאוד ממולץ לעשות במקום שיהיה לך כייף לבוא אליו כי שוב - תתמידי. דיברתי עם מישהי לפני כמה ימים והיא סיפרה לי על בת אדם שלישית, שעושה פעילות גופנית וכו' אבל "לא דחוף לה לרדת כל כך במשקל". "מה", אמרה לי, "היא יורדת נורא לאט! ב3 חודשים ירדה בקושי 3 קילו! אם היא הייתה מקצצת באוכל הייתה יורדת הרבה יותר!" "לדעתי דווקא היא עושה מצוין" השבתי, "מפני שהיא אומנם יורדת לאט אבל ה3 קילו האלה לא יעלו שוב. היא לא נוקשה עם עצמה ולא סובלת ולכן לא תשבר!" הבנתוס? בלי לחץ ועם הרבה כייף.
 

wonder1

New member
תודה על המסר החיובי

אני אעדכן אתכם עם ההתקדמות שלי
 

31עינב

New member
יש לי תשובה!!

אצלי גם היה מצב דומה - במשך כמה שנים ניסיתי להוריד כ-5 ק"ג וללא הצלחה ומיותר לציין את התסכול שנובע מהכשלון. בתקופה האחרונה קורה לי משהו טוב - בהרגשה הפנימית- ופתאום קלטתי שכל הסוד הוא - לאהוב את עצמי! נשמע מעורפל ואולי קצת פלצני אבל בעיניי זה העניין כולו. אם את פשוט אוהבת את עצמך, ומבינה שאם תצליחי לעמוד במשימה שהצבת לעצמך אז תרגישי כ"כ טוב אחר כך, ובסופו של דבר - בשביל מי את עושה את הדיאטה, ובשביל מי את נכנסת לכושר גופני ומשפרת את מצב הבריאות שלך - אם לא בשביל עצמך? אני זה האדם הראשון שקיים בשבילי והראשון שאני צריכה להשקיע בו ןלטפח אותו. אם אני מדמיינת את ננרגשה הטובה שתהיה לי אחרי שאוריד את הכמה ק"ג המיותרים האלה - זה מה שנותן את הדחיפה. טוב, מקווה שהייתי ברורה.. :) ושעזרתי.
 
למעלה