בוקר טוב. חזרתי מטיול בוקר. ראיתי למי יש איזה כלב.

יוליקה

Member
מנהל


 

tamarsharoni

New member
שפירא , אתה מזכיר את מעללי הדור שלך .

ברצוני להזכיר לך שכולנו כאן בפורום בני אות דור . הגילאים כאן הם בין 70 ל 80+ . גם כשכותבים 39.
באשר לשעות העבודה המרובות , הימים והלילות הארוכים וללא שינה , אי יציאה לחופש , אינני רוצה לדבר על זה , כי אינני יודעת . אבל , היו לי שכנים , שניהם שוטרים במדים , , גרנו דלת לידי דלת . הוא היה אחראי על מערך הטלפונים והחשמל מבאר שבע עד אילת , לפחות כך ספרה לי אשתו , שהיתה החברה הכי הכי שלי . הוא ,ז"ל ,היה כל שבת בבית למעט יום כיפור הערור . כמעט כל ערב בבית . שבוע בשנה היו יוצאים לנופש מאורגן בבית ההארחה של המשטרה, מה שהיה שנים קודם מבנה המשטרה הבריטית בראש הנקרה . הם חיו טוב וכשיצאו לפנסיה קנו דירות לשנים מתוך שלושת ילדיהם . אשתו , שתהיה בריאה מתגוררת בבית אבות יוקרתי , כאן בעיר הקודש , באר שבע .
היתכן שעבדו עליך , שסידרו אותך ?
שתהיה לכולנו שבת שלום והרבה בריאות .
ושפירא , לפחות עכשיו אתה יכול לנוח להנאתך .
 

נוגהה1

New member
נכון מאד תמר גם גיל 44 לא אומר כלום , ובכלל מה זה משנה

הרי זה לא אתר הכרויות שלגיל יש משמעות
 
מומלץ לקרוא הכל

אני משתדל לכתוב כתיבה מדוייקת ככל האפשר.

אני מכיר כמו אותו אחד, אלפי אנשים שלובשים מדי שוטרים ובעינינו הם לא היו שוטרים כיוון שתפקידם היה בעיקר מנהלתי, עם כל הכבוד להם, כיוון שידוע שכל קרבי/מבצעי הוא זקוק לחמישה ג'ובניקים שיתנו לו שירות בנשק, אוכל, הספקה, רכב, קשר וכו. ולהם אין שום מידע במשטרה.

מי שאת מציינת לא היה בתפקיד מבצעי ולכן כמו כל הפקידים, כמו שאמרנו אז, עבד 0800-1600 וכל החגים ושבתות בבית. ושוב עם כל הכבוד לתפקיד שלהם שנתן שירות חיוני למבצעיים , שוטר הוא לא.

נראה לך שעבדו עלי 30 שנה ?
ובהיותי רב נגד (מבחירי הרס"רים) הרי ברור שלייעודיים הסיסמא הבריטית תופסת -
"עבוד את אלוהים,
תן כבוד למלכה,
ותיזהר מהרס"ר".....

באחד הימים נסעתי למטה הארצי בירושלים וניצב (מקביל לאלוף בצהל) שאל אם יכול להצטרף כיוון שהוא צריך להגיע לירושלים והרכב שלו שם, שלא יוציאו עוד רכב.
אישרתי בהחלט, ונסענו. בדרך בכביש 1 ראיתי תאונה בין שלוש מכוניות, הניצב שלידי אמר:"או אה, תראה איזו תאונה, צריך להזמין משטרה מיד".....
(להזכיר הוא במדים עם דרגות ניצב, נוסע בניידת משטרה ונוהג בה רנ"ג במדים).

כמובן שיצאתי מיד לתת טיפול ראשוני לתאונה ותוך כך להזעיק שירותי חירום וניידות תנועה שימשיכו את הטיפול באירוע.

לפני שנים רבות כבר היו דיונים לא לתת לג'ובניקים מדים כי הם רק גורמים לבושות, כמובן שמי שקובע הם הג'ובניקים הבכירים שרצו להשוויץ במדים אף על פי שהם בכלל לא שוטרים (ופעם שלישית- עם כל הכבוד לנותני השירותים).

בהמשך שוחחתי איתו כדי לעמוד על קנקנו, ומסתבר שבצהל היה קצין אפסנאות בכיר והתגייס למשטרה וקיבל דרגת ניצב בלי שום מושג במשטרה.....

וכן , היום אני יכול לנוח, בעיקר שיש לי אי-ספיקת לב 40% ואני שתול קוצב לב.....
לפחות למצות את מה שנשאר.....
 
גרנו בשיכון המשטרתי בחולון בג'סי כהן

וכבר כתבתי שהמשכורת היתה 400 לירות ומזה 70 שכר דירה.
לא פלא שיום אחד זה התפוצץ והקמנו את איגוד השוטרים, כי נמאס לנו להיות עניים מרודים שמוציאים את הנשמה לטובת הציבור וכל החיים חיים מהלוואות, ואנחנו מטרה לכל מי שרוצה לדרוס אותונו.

והפוליטיקקים המנוולים, לא משנה כמה הוכחנו שבכל העולם הנאור יש אירגוני שוטרים, הצהרנו בכתב שאנחנו מוותרים על זכות השביתה. זה לא עזר.
כאשר רוצים להוציא חוק, יש וועדה שבודקת, אחר כך זה עובר לקריאה ראשונה בכנסת, ותוך חודשיים עובר קריאה שניה ושלישית והחוק נכנס לתוקף תוך חצי שנה.
כל זה הליך של כשנה.

החוק נגד התאגדות שוטרים (אין לשוטר זכויות כמו כל עובד) הובא לכנסת תוך שבוע, ובתוך חצי שעה עברו שלושת הקריאות והחוק נכנס לתוקף מייד.....

יותר מזה, הכנסת קבעה שהמשטרה תייצג את השוטרים, משמע, המעביד הוא גם הוועד של העובדים.
דבר מטומטם כזה נדיר שיקרה.

והמדינה ממשיכה בשלה, רק ללכלך על השוטרים זה בכיף.
בית המשפט העליון בשבתו כבית דין לצדק, קבע בשנת 2006 שמגיע לשוטרים את הפרשי התשלומים שלא שולמו להם כחוק, נתניהו השפל עצר את זה בניגוד לצו של העליון, וכעת אחרי 14 שנה, הוא מציג את השוטרים כגזלנים וכי התשלום יעלה מליונים רבים ומשסה את הציבור בשוטרים (בשיסוי הוא מומחה...).

בדיוק כמו שדאג שכלבלבי העיתונות עושי דברו יציגו טבלאות שכר שיקריות באופן מוחלט כדי לרמות את הציבור, למשל רנ"ג בגימלאות נטען שהשכר שלו 25.000 שקלים, כאשר זה שקר מוחלט כי השכר באמת הוא פחות מחצי מזה (הצגתי את תלוש המשכורת שלי).

כל הזמן משקרים לציבור בכל נושא - והאספסוף ממשיך לשאוג "ביבי המלך".....
 

מינהר

New member
תודה, משתפרת. גם אני חשבתי כך, לפי מה שזכרתי

משיעורי טבע בבי"ס מזמן מזמן. לא הייתי בטוחה. כל הכבוד לך.
 
למעלה