בוקר טוב חוטאים יקרים

bimbo.

New member
בוקר טוב חוטאים יקרים../images/Emo141.gif

עליזים, שובבים.... מה אתם מכינים להיום? בדיחות? שעשועים? קטעי הגות? מחכה.....
 
בוקר טוב ועליז ושובב עם המון חטאים

לכולנווו ובגלל ששרה פתחה עם בדיחה עליזה אמשיך עם בדיחה להגנה על ככככל הבלונדיניות
הבלונדינית ועורך הדין בלונדינית ועורך דין יושבים זה בצד זו בטיסה מת"א לניו יורק. עורך הדין שואל את הבלונדינית אם היא רוצה לשחק משחק מהנה. היא,שהיתה עייפה מאוד ורצתה לנמנם מעט,סירבה בנימוס, הסתובבה ועצמה עיניים. עורך הדין מתעקש ואומר שחוקי המשחק הם כאלו: הוא שואל אותה שאלה ואם היא לא יודעת היא משלמת לו 5 ש"ח ולהפך. שוב מסרבת הבלונדית בנימוס וחוזרת לישון. עורך הדין כעת,עצבני מעט,מעיר אותה ואומר: "את יודעת מה,אם את טועה את משלמת לי 5 ש"ח ואם אני טועה אני משלם לך 500 ש"ח. הבלונדית הבינה,כי אם לא תסכים,לישון לא תוכל, היא מסכימה לאתגר,והמשחק מתחיל. מה המרחק בין כדור הארץ לירח?הוא שואל. בלונדינית מכניסה יד לארנק ונותנת לו 5 ש"ח. "טוב עכשיו תורך!" מצווה העו"ד. שאלה הבלונדה:"מה עולה במעלה הגבעה עם 3 רגליים ויורד עם 4?" העו"ד שלא יודע,מוציא את המחשב הנייד שלו ומתחיל לחפש במאגרי מידע שונים,ללא הצלחה. מתחבר למודם הסלולרי שלו ומתחיל לחקור באינטרנט,בקבוצות דיון,באנציקלופדיות ואפילו שולח אמייל לכל חבריו ומכריו,אך ללא הועיל. אחרי שעה הוא מעיר את הבלונדית ונותן לה 500 ש"ח. היא אומרת תודה וחוזרת לישון. עצבני,מעיר אותה ואומר:"נו,מה התשובה???" שולחת הבלונדה יד לארנקה ומשלמת לו 5 ש"ח. מי אמר שבלונדיניות טיפשות?
 

elninyo

New member
../images/Emo19.gifבוקר טוב ../images/Emo24.gif../images/Emo96.gif

שיהיה לנו יום טוב, נעים וסתוי, שכל משאלות לב יתגשמו(ברכות לזוכים בלוטו-
)הרבו בחטאים טרם יציאת השנה, ובפרוס הבאה עלינו נברך כי נרבה חטאים כרימונה. ברצוני למסור ד"ש...לא עכשיו בפעם אחרת...
גבר גרוש פוגש את בעלה החדש של אשתו במסיבה. לאחר כמה משקאות הוא ניגש אליו ואומר: "נו, אז איך זה להשתמש במוצרים יד שנייה?". הבעל החדש עונה לו: "זה לא כזה נורא. ממה שהיא מספרת לי, אחרי החמישה סנטימטרים הראשונים הכל חדש לגמרי".
הקהילה היהודית בשיקגו חגגה 25 שנות שירות מסור של רב הקהילה. כאות הוקרה שלחה אותו הקהילה לשבוע נופש בהוואי, כולל כל ההוצאות. כשהגיע הרב לחדרו המפואר במלון בהונלולו, נשמעה דפיקה בדלת. בפתח הופיעה יפהפייה שופעת איברים. לשאלת הרב, "מי את?", ענתה הבחורה: "אני הבונוס מאת נשיא הקהילה, מר גולדברג". הרב פנה בזעם אל הטלפון והתקשר לשיקגו אל נשיא הקהילה. כשזה ענה התפרץ עליו הרב: "איך אתה מעז מר גולדברג?! מה זה צריך להיות? הרי אני יהודי שומר מצוות, רב קהילה, סמל למוסר ושמירת טוהר המשפחה. אני מאד מאד כועס עליך", וטרק את השפופרת. הבחורה, שבינתיים התפשטה, מיהרה להתלבש והתכוננה לצאת בעד הדלת. הרב פנה אליה ואמר: "לאן את הולכת מיידלע? עלייך אני לא כועס".
במהלך ריב עם אישתו, בארוחת הבוקר, פלט הפרופסור לרפואה: "וחוץ מזה, תדעי לך שאת גם לא מי יודע מה טובה במיטה". בצהרים, לאחר שמעט נרגע, החליט הפרופסור לצלצל הביתה. הטלפון צילצל וצילצל, ורק לאחר דקות ארוכות ענתה אישתו. "מה לקח לך כל כך הרבה זמן?", התפלא הפרופסור. "הייתי במיטה", ענתה. "מה את עושה במיטה כל כך מאוחר?", שאל הפרופסור. "מקבלת חוות דעת שנייה".
 
למעלה