בוקר טוב חברים

בוקר טוב חברים ../images/Emo70.gif

היום מודיעים את פסק הדין במשפטו של שרון פה בבלגיה.! מה אתם אומרים על האנשים האלה שיש להם חוצפה לנסות לשפוט ראש ממשלה של מדינה אחרת?!
 

Mariguella

New member
שהם אומה קולוניאלית מתנשאת

מקווה שההערות הנ"ל לא פוגעות באיסור הקדוש על פוליטיקה בפורום. אם כן, אני מבקשת מעדי או עוגב להסירן. לא ממש מתה על שרון (איזה אנדרסטייטמנט = המעטה?), אבל כמה הערות היסטוריות: כידוע המשפט הפוליטי הזה, ניצל חוק בלגי שנועד, כמה אירוני, לעשות צדק עם רואנדה (מושבה לשעבר) ועם העובדה שיש לא מעט פליטים מן המדינה ופושעי מלחמה ממנה שמסתובבים בבלגיה ומתוך תחושה קולוניאליסטית ומתנשאת שהרואנדים לא יידעו לעשות צדק עם הקורבנות (והבלגים כן יודעים? הקורבנות המסכנות של רשת הפדופילים לא בטוחות). הפלסטינאים ניצלו את החוק הזה, שיתכן ומלכתחילה לא היה צריך להיקבע. (כמעט) לכל מדינה שאני יכולה לחשוב עלייה (ובייחוד לבלגיה) יש כל מיני שלדים בארון. במקרה של בלגיה, נראה אותה מתגוננת מול תביעה נגד הכתר הבלגי על פשעי הממלכה בקונגו. בניגוד למושבות אחרות, קונגו הייתה "חוות ענק" ברכושו של מלך בלגיה, והיחס בהתאם. אחרון ודי כמובן, מה שקרה בלבנון עצמה. צדק עם הקורבנות צריך להיעשות קודם כל באמצעות שפיטת הפושעים ישירות ולא האחראים כביכול לאותם פשעים. מכיוון שראשי הפלנגות יושבים בלבנון (אלה שלא פוצצו באופן מחשיד בתקופת ההמתנה לפסיקה) או בצרפת, ואין כרגע תביעה נגדם (ונראה כי בלבנון החליטו למען פיוס לאומי ש - by gones והפשעים לפני הסכם טא´אף נמחלים), קצת מגוחך לתבוע אדם שלא ברורה אפילו מידת אחריותו לטבח, לפני שתובעים את אלה שבפועל שלחו את הכוחות.
 

Yaniv-DC

New member
אבל... אבל... אבל...

די, נגמר... הם כבר אמרו שאין בסמכותם לדון בנושא וסגרו עניין...
 

s.r.

New member
זכותם להתדיין או..להזד... אבל

השוקולדים שלהם טעימים ! גם יהלומים ו...מים ותעלות שייט בשפע ! ומה לנו..."בומבות" ?!
 

Yaniv-DC

New member
במבות ידידי, לנו יש במבות...

וביסלי. ולהם אין... נה נה נה נה נה!
 
לי למשל....

אבל הבעיה בבמבה- שזה מאד משמין. קחו אותי לדוגמה...אותי כמעט לא גייסו לצבא בגלל שהייתי קצת תת-משקל, אבל בצבא, מחמת הגועל, אכלתי במבות למכביר. סיימתי את הצבא עם 8 קילו יותר. אז נכון שהיתה לי נקודת פתיחה טובה...ושמאז הצלחתי להסיר את המיותר. (ריצה, רבותי, ריצה), אבל עדיין הסכנה קיימת. שמרו נפשכם!
 
למעלה