בוקר טוב, ושוב אני עם הנשיכות של

DOLPHINREEF

New member
בוקר טוב, ושוב אני עם הנשיכות של

ג'ינג'ר, קישרתי את ההודעה הקודמת שלי...עם ההמלצות שלכם שניסתי.. ללא הצלחה היא לא מפסיקה לנשוך ניסיתי הכל... ללוץ לה על הפה עד שתשמיע יללה אבל היא ממשיכה לאחוז לי במכנסיים ניסיתי להקפיא לה ירקות וזה ממש לא מעניין אותה... עדיין לא ניסיתי את הקופסאת רעש... אני אנסה היום חברה המליצה לי להשפריץ עליה מים עם אקדח מים... מסתבר שהיא נהנית מזה... ממש לא מפריעה לה, יש לכם עוד המלצות, היא ממש מוציאה אותי משיווי משקל היא לא עוזבת לי את הרגל.. אני לא יכולה ללכת בבית בלי שהיא דבוקה אליי וזה כואב (שלא נדבר שהיא הרסה לי מכנס חדש שקניתי מהנשיכות האלה...) תודה לכלולכם על העזרה, חן
 

lilba33

New member
הי חן.עקבתי אחרי מה שעברת עם

ג'ינג'ר מהיום בו אימצתם אותה. דבר ראשון אני חייבת לציין שהיא מדהימה [טוב את זה את בטח יודעת
]. בכל מקרה-אני בטוחה שזה קשה ומעצבן-אני מזמן הייתי צורחת הצילו... אבל בהחלט יש פתרון ואני מאד ממליצה לך לנסות. במקום קופסת הרעש שדודיק המליץ עליה (והיא טובה אבל לא נוח להסתובב איתה) הכיני (בדיוק כמו שיש לדודיק בכיס כל הזמן) גומיה עבה שאליה מחוברות טבעות מתכת (כמו שיש בתוף מרים) .הכיני כזה צרור לכל אחד בבית חוץ מג'ינג'ר כמובן
בכל פעם שג'ינג'ר נושכת יש לשלב ביחד: צעקה חזקה ומפחידה של לא!!! רקיעה חזקה ברגל ורעש חזק מהגומיה עם המטבעות. הרעש המשולב של הרקיעה+המטבעות והצעקה של הלא-יפחידו אותה והיא תפסיק. היא בטח תנסה אחרי 2-3 שניות שוב, אבל חייבים להתמיד!!! ברגע שהיא תפסיק תגידו לה בטון של ילדים קטנים (אני לא צוחקת) כלבה טובה ותנו לה חתיכת נקניק. מנסיון-זה עובד!!!(הכלב שלי אמנם לא נושך אבל זה עזר בדברים אחרים. בהצלחה.
 
כמו שעניתי בפעם הקודמת

ישנם מספר פתרונות נגד נשיכות גורים, אף פיתרון הוא לא פתרון קסם ולכן צריך להתמיד ולתקן את הגורה. המון תרגול והתמדה יביאו לתוצאות. שיהיה בהצלחה.
 

DOLPHINREEF

New member
לא רוצה לעשות עין.../images/Emo57.gif אבל קופסאת

הרעש עוזרת... שמתי בבקבוק מים מינרלים קטן כמה אבנים וכל פעם שג'ינג'ר נושכת אותי אני מנערת את הבקבוק והיא מפסיקה מיד, תודה רבה על העזרה, אני מקווה שהיא תפסיק לנשוך בקרוב ולא אצטרך להשתשמש יותר ב"רעשן" תודה, תודה
 
למעלה