DOLPHINREEF
New member
בוקר טוב, ושוב אני עם הנשיכות של
ג'ינג'ר, קישרתי את ההודעה הקודמת שלי...עם ההמלצות שלכם שניסתי.. ללא הצלחה היא לא מפסיקה לנשוך ניסיתי הכל... ללוץ לה על הפה עד שתשמיע יללה אבל היא ממשיכה לאחוז לי במכנסיים ניסיתי להקפיא לה ירקות וזה ממש לא מעניין אותה... עדיין לא ניסיתי את הקופסאת רעש... אני אנסה היום חברה המליצה לי להשפריץ עליה מים עם אקדח מים... מסתבר שהיא נהנית מזה... ממש לא מפריעה לה, יש לכם עוד המלצות, היא ממש מוציאה אותי משיווי משקל היא לא עוזבת לי את הרגל.. אני לא יכולה ללכת בבית בלי שהיא דבוקה אליי וזה כואב (שלא נדבר שהיא הרסה לי מכנס חדש שקניתי מהנשיכות האלה...) תודה לכלולכם על העזרה, חן
ג'ינג'ר, קישרתי את ההודעה הקודמת שלי...עם ההמלצות שלכם שניסתי.. ללא הצלחה היא לא מפסיקה לנשוך ניסיתי הכל... ללוץ לה על הפה עד שתשמיע יללה אבל היא ממשיכה לאחוז לי במכנסיים ניסיתי להקפיא לה ירקות וזה ממש לא מעניין אותה... עדיין לא ניסיתי את הקופסאת רעש... אני אנסה היום חברה המליצה לי להשפריץ עליה מים עם אקדח מים... מסתבר שהיא נהנית מזה... ממש לא מפריעה לה, יש לכם עוד המלצות, היא ממש מוציאה אותי משיווי משקל היא לא עוזבת לי את הרגל.. אני לא יכולה ללכת בבית בלי שהיא דבוקה אליי וזה כואב (שלא נדבר שהיא הרסה לי מכנס חדש שקניתי מהנשיכות האלה...) תודה לכלולכם על העזרה, חן