בוקר טוב ושבת שלום לכולם

בוקר טוב ושבת שלום לכולם

מה שלמוכם היום איך עבר לכם ערב שישי אני מקווה שיצאתם לבלות היום יום יפה ונהדר אולי `` אני הולך לבריכה
 

זיוי ..

New member
שבת שלום לך

ובוקר טוב ואיזה כייף לך הולך לבריכה אז תהנה והמשך שבת מוצלחת זיוי
 

hagit 22

New member
זיוי בואי בואי רגע.....

תגידי לי משהו.... יש ג`חנון??? ;-)
 

זיוי ..

New member
חגית 22

ילדתי המתוקה שלי לא הים אין ג`חנון אבל מביטחה לך שבת הבאה אחלה ג`חנון אני מכינה ואת כמובן מוזמנת שבת שלום ושאף אחד לא יחסר שלך זיוי
 

anat lv

New member
איש לבן שבת שלום גם לך

מקווה שתעשה חיים בבריכה ענת
 
לענת

מה שלומך בוקר טוב מה שלומך גם את הולכת לים היום או לבריכה תספרי לי עלל עצמך אוקי אני מאחל יום נפלא שיהיה לך חמודה ... B-p
 
למעלה