בוקר טוב ושבת שלום לכולם

zahavashanny

New member
בוקר טוב ושבת שלום לכולם../images/Emo104.gif../images/Emo140.gif

רציתי הבוקר להתייעץ איתכם בדבר מה סיפרתי לכם כבר שאני דואגת לסידורי הפרחים של יום העצמאות ואחד הבעיות שלי היא תמיד איך משיגים פרחים קצת כחולים וכל שנה אני מנסה עם ספרי כחול לצבוע קצת את הפרחים חיצונית וככה ככה זה מתחיל אבל סיפרו לי שיש יאזה שיטה שטובלים אותם במים כחולים האם מישהו פה יודע במקרה איך עושים זאת והאם צריך לעשות זאת יום קודם בקיצר אשמח לתשובות עוד היום מאחר ואני צריכה לדאוג לצבע. שוב תודה לכולכם מראש. ושיהיה לכולם חג שמח ושקט ממני פה בנירובי
 

Rוני

New member
זהבוש, מים כחולם יש לך? ../images/Emo6.gif

אכן השיטה נכונה אני לא יודעת כמה זמן לפני הארוע אבל תיכף יתעוררו המומחים
אם לא תהיה תשובה אוכל לברר לך מחר על הבקר אצל בעלת חנות פרחים שעושה סדירות מדהימות ואני חושבת שצבע מאכל כחול יכול לעזור אבל באמת שווה להמתין למומחים בקר טוב לך וד"ש חם
 

zahavashanny

New member
הגם את במשכימות../images/Emo24.gif

אני מנסה כבר המון זמן לעשות כל מיני נסיונות לא תמיד מצליח לי . הכל בסדר אצלכם, אצלנו יורד היום מהבוקר גשם מעצבן אמנם לגינה זה נהדר בשבוע האחרון היה מאד חם ככה שזה טוב אבל אני לא אוהב גשם בשבת בבוקר .
 

HAIM63

New member
צבע לפרחים.

כשהיינו ילדים (זה היה מזמן) צבענו פרחי ציפורן לבנים עם תמיסת דיו. חתכנו חלק מהגבעול לאורכו,ושמנו צד אחד בדיו כחול וצד שני במים, וקיבלנו פרח עם שני צבעים. חצי כחול חצי לבן. חג שמח
 

zahavashanny

New member
לא כל כך הבנתי את התהליך../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אבקש קצת יותר ברור תודה מראש
 

HAIM63

New member
פשוט מאד

שמים את הגבעול במקום במים בתמיסת דיו לכתיבה. אם את רוצה שני צבעים צריך לחתוך את הגבעול לשניים או יותר, וכל קצה לשים בכלי עם דיו. אגב עשיתי את זה רק עם ציפורנים בצבע לבן. חג שמח
 
למעלה