zahavashanny
New member
בוקר טוב ושבת שלום לכולם../images/Emo104.gif../images/Emo140.gif
רציתי הבוקר להתייעץ איתכם בדבר מה סיפרתי לכם כבר שאני דואגת לסידורי הפרחים של יום העצמאות ואחד הבעיות שלי היא תמיד איך משיגים פרחים קצת כחולים וכל שנה אני מנסה עם ספרי כחול לצבוע קצת את הפרחים חיצונית וככה ככה זה מתחיל אבל סיפרו לי שיש יאזה שיטה שטובלים אותם במים כחולים האם מישהו פה יודע במקרה איך עושים זאת והאם צריך לעשות זאת יום קודם בקיצר אשמח לתשובות עוד היום מאחר ואני צריכה לדאוג לצבע. שוב תודה לכולכם מראש. ושיהיה לכולם חג שמח ושקט ממני פה בנירובי
רציתי הבוקר להתייעץ איתכם בדבר מה סיפרתי לכם כבר שאני דואגת לסידורי הפרחים של יום העצמאות ואחד הבעיות שלי היא תמיד איך משיגים פרחים קצת כחולים וכל שנה אני מנסה עם ספרי כחול לצבוע קצת את הפרחים חיצונית וככה ככה זה מתחיל אבל סיפרו לי שיש יאזה שיטה שטובלים אותם במים כחולים האם מישהו פה יודע במקרה איך עושים זאת והאם צריך לעשות זאת יום קודם בקיצר אשמח לתשובות עוד היום מאחר ואני צריכה לדאוג לצבע. שוב תודה לכולכם מראש. ושיהיה לכולם חג שמח ושקט ממני פה בנירובי