בוקר טוב ושבוע טוב לכולם..

בוקר טוב ושבוע טוב לכולם..../images/Emo143.gif

למי ששתל עציפם... למי שעוד לא הספיק.. למי שטייל ולמי שבילה.. ולמי שעבד- לכולם בוקר טוב ותקווה לשבוע טוב!
 

sh53

New member
בוקר טוב איששששש

שיהיה לך וגם לאחרים בוקר טוב, בוקר נפלא, בוקר מהנה ו....... המון זמן להיות כאן איתנו. שמעתי שהיית במפגש, איך היה? אהיה כאן יותר מאוחר.
 
לא הייתי ... אבל שלחתי לשם...

שוקולד... בעצם- שלחתי שוקולד (שמקסי ליפשה ולא מצאה) באמצעות הגר... ומקסי גם כיבדה.. אז- כאילו הייתי שם קצת...
 
למעלה