בוקר טוב ושבוע טוב ורגוע מורידים את המנגל מהנפטלין? מצחצחים אותו? נקווה שלא יהיה שרב, ובכלל, שיהיה שקט ואביבי ורגוע אמן ואמן!!! הוא כבר הריח את הבשר...