בוקר טוב ושבוע טוב ורגוע

bimbo.

New member
בוקר טוב ושבוע טוב ורגוע../images/Emo141.gif

מורידים את המנגל מהנפטלין? מצחצחים אותו? נקווה שלא יהיה שרב, ובכלל, שיהיה שקט ואביבי ורגוע אמן ואמן!!! הוא כבר הריח את הבשר...
 

דרדרית

New member
../images/Emo166.gifבוקר נפלא ../images/Emo166.gif

והחבר'ה האלה - עומדים בצד ומחכים.....
 

מלאך5

New member
בוקר טוב../images/Emo16.gif

נדליק נר זיכרון לכל אלה שהלכו ולא ישובו עוד אני מאחלת לנו למרות היום הקשה שיעבור עלינו בשלום-יש התראות
 

tipid

New member
../images/Emo141.gifברכת שבוע טוב ומבורך!

בפרוס השבוע החדש שבא עלינו לטובה אני רוצה לאחל לכל בית ישראל באשר הוא שבוע מלא שקט ושלווה בטחון בריאות אחווה ועזרה לזולת תמר.
 
למעלה