בוקר טוב ושאלה...

dorlim

New member
בוקר טוב ושאלה...

מישהי מכן מכירה/ שמעה על אירוע כלשהו (ברית/חתונה/יום הולדת של הסבתא
) שהתקיים באולם/גן אירועים שהיו בו בעיות כלשהן. אם כן - מה היו הבעיות ומה היה הפיצוי שבעלי האירוע קיבלו. תודה
 

תוכי

New member
אצלי....

היה משהו חתיכה מהתיקרה נפלה על אחד הרוקדים אני יודעת שהוא תבע את הביטוח ואני קיבלתי לשלם על פחות מנות - אבא של חיים הלך וצעק עליהם אם אני לא טועה בערך 15-20 מנות
 

אמיקה

New member
את עושה סקר ../images/Emo35.gif ../images/Emo8.gif

הנה מה שאני מכירה: זוג קסע להתחתן בגן אירועים מסויים, פתוח מטבע הדברים, באביב. מאחר והאביב הוא תקופה הפכפכה מבחינת מזג אורי, הם בדקו מה מציע הגן למקרה שירד גשם. בעלי הגן הבטיחו שהכל בסדר, ומקס' יוקם אוהל מהסוג הידוע של אוהלי גני אירועים. כשהתקרב האירוע והתחזית צפתה ערב גשום, נבהלו הזוג והתקשרו לגן כדי לוודא שהם ערוכים. איזה ערוכים ואיזה בטיח... טוב, מאחר והיה עוד זמן, נאלצו הזוג להוסיף תשלום עבור הקמת אוהל. בערב האירוע, שאכן היה מעונן ביותר, הגיעו הזוג לאולם ואכן היה במקום אוהל גדול בהיכון. מתחילה החופה, מתחיל - איך לא - לטפטף. מיהרו בטקס וסיימו כשהגשם כהבר מצליף קשות... כל האורחים בורחים לתוך האוהל ו.... הפתעה. בתוך האוהל אין כלום. כלום! לעומת זאת מסביב לאוהל, השולחנות היו ערוכים, היינות פתוחים, הפתיחים על השולחנות וה-כ-ל נרטב .. לא הסוף. שולחנות חלופיים יבשים + כיסאות - אין. אוכל יבש - אין מספיק. היינות והמאכלים על השולחנות - הכלו קפות. בהפוגה הראשונה יצאו עובדי הגן לנגב את השולחנות והכיסאות - מה שגרם לכל הגן להיות מטונף בשאירות מגבות נייר, הכל ג'יפה, בקיצור.... סיוט. עדיין לא הסוף. חגגו איך שחגגו, ולאחר יומיים מתקשרים מהגן בקשר ל...יתרה לתשלום ! (הזוג נתן מקדמה נאה ביותר).. טוב נו, כמה בן אדם יכול להיות פרייאר ? פנו לעו"ד, הנ"ל הוציא מכתב שאין מה לדבר על תוספת תשלום עבור הסיוט, ושאם לא יתקבל אישור על גמר חשבון בתוך 24 שעות, הזוג יפנה לערכאות בגין הפרת חוזה ותשלום פיצויים נכבדים. יצא שה"פיצוי" היה משהו כמו 10,000-20,000 ש"ח מה שנותר לתשלום... אם את רוצה פרטים יותר מדוייקים (אולי אני טועה פה ושם, אבל זה ה"בערך"), תכתבי לי במסר, בעלוש היה "העו"ד".
 

אלפית

New member
הזכרת לי את הסרט "אבי הכלה" ...

שם הכל משתבש כי קר מדי - הברבורים שהביאו במיוחד כמעט קופאים, ומועברים במבצע הצלה לאמבטיה, הגשם חודר מבעד לאוהל, ובסוף כולם רוקדים בעוד המים מגיעים להם בערך עד לברכיים (אבל כמובן שבסרט כולם מרוצים למרות ועל אף)
 

תמרה*

New member
מזל שקראתי עד סוף השרשור

כי רציתי להפנות את לימור אלייך - זכרתי שסיפרת לי את הסיפור. מסתבר שלא הכל חלודה אצלי בראש...
 
למעלה