בוקר טוב, ושאלה על יהלומים

בוקר טוב, ושאלה על יהלומים

ובהצלחה לפורום החדש. עוד אחד מהפורומים שתמיד צריך, אבל רק כשהוא יוצא לדרך שואלים "איך לא חשבו על זה קודם". ויש לי שאלה. קיבלתי מאמי טבעת מזהב לבן ויהלומים, (טבעת של סבתי המנוחה). הטבעת איבדה מהברק שלה, איך אפשר לנקות אותה מבלי לגרום לה נזק? תודה מראש, ויום נהדר לכולם.
 

אבא אסא

New member
../images/Emo42.gif בוקר מעולה../images/Emo70.gif

לאחר בדיקה נאמר לי שזהב לא מאבד מהברק שלו. יכול להיות שהזהב מקראט נמוך או שהטבעת מוזהבת. הכי טוב לקחת את הטבעת לצורף שיסתכל ואולי יעביר פוליש.
בהצלחה.
 

psa

New member
אחת הדרכים לנקיון תכשיטים :

סבון כלים+ מים + התכשיטים (רק אם הם באמת אמיתיים)=להרתיח. זה אמור לנקותם היטב. דרך שנייה : בעזרת מברשת שיניים +משחת שיניים....
 
היהלומים איבדו קצת מהברק,

וזה זהב ויהלומים אמיתיים - בדוק. (וכל הכבוד על מהירות התגובה).
 

אבא אסא

New member
לאחר בירור עם צורף...

"לבשל" במשך 4 דקות את הטבעת עם היהלומים במים עם סבון או אבקת כביסה. אח"כ לשפשף עם מברשת וסבון ולבסוף לייבש. חשוב לעשות את זה מעל מגבת למקרה שהיהלומים יפלו!! בהצלחה.
 

itaf10

New member
שאלה מצויינת...

קבלתי את הטיפ מצורף לפני הרבה שנים ומאז, כל תכשיטי הזהב, יהלומים עוברים ניקוי יסודי בצורה כדלהלן: בפנג'ן קטן (הכי נח) מים עם סנו X בריח לימון - אבקת גרגרים לניקוי שומנים - כיורים... להביא לידי רתיחה, לנער את התכשיטים, לאחר מספר דקות לשטוף במים תחת ברז, התכשיט יוצא כאילו הוצאת אותו מחנות, חדש חדש דנדש.... בהצלחה
 
למעלה