בוקר טוב ורגוע, צום קל לכל הצמים ונופשון נעים

בוקר טוב ורגוע, צום קל לכל הצמים ונופשון נעים

בוקר אור חברותי וחברי ראשית שיהיה לכולכם יום נפלא, נוח ונעים. בשנייה, (כן, אין בעברית את "בשנית" :) ), אני מרשה לעצמי לאחל לכל הצמים מביינכם צום קל ונח וגמר חתימה טובה. ולבסוף, לכל חברינו שפשוט נופשים או מטיילים, או נחים על חופו של ים (כמוני), נופשון נוח, חמים ונעים. בקצרה? שיהיה נפלא וטוב לכולנו. מחבקת אתכם טלי
 
היום היה לי יום הזוי למדי

אבל הוא כבר לקראת סיום , לילה עוד מעט נרדמים ומחר יבוא יום חדש לחיות אותו
 
למעלה