אחותיייייי מוררררררר נשמההההההההה!!
אחותי מור נשמה .... אשר אני אוהבת אותך מאוד מאוד. מתגעגעת אליך כל כך ..את חסרה לי בצאט. נשמה יקרה שלי, רוצה לתפוס אותך בצט.. ולשוחח איתך אחותי. הרבה מאוד זמן שלא דיברנו.. אוהבת אותך מאוד. שמרי על עצמך ועל כולם.. על מקס ..הנשמה .. מקווה לתפוס אותך בצט... אחותי האהובה. קבלי ממני מלאן נשיקות וחיבוקים חמים ואוהבים. }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ יא מממממממממווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה ענקית. שלך. אחותך האוהבת אותך מאוד. מתגעגעת אליך מאוד. אשת המסתור ורעם**