בוקר טוב ונהדר, שבוע נפלא לכולםםםםם

חייבת לחזור לעבודה .ביי לכולםםםםםםם

אין זמן היוםםםםםםםםם מלא עבודה . מלא עומס. אין זמן לנשום.. אין טיפת אוויר כאן. שיהיה לכולכם אחלה של שבוע ויום נפלא. נשתמע יותר מאוחר. שלכם. אוהבת. אשת המסתור ורעם**
 
אשתתתתתת נשמה

אשת אחותי הקרה כמה חבל שאיני מצליחה לראות את שמך ולקשקש איתך אוהבת אותך,נשמה יקרה מתגעגעת מאוד מקווה לתפוס אותך סוף סוף מתי שהוא ממני מור הרחוקה נשיקותתתתתתת מואהההההההההה (למעלה טעות קרה===יקרהההההההההההה
 
אחותיייייי מוררררררר נשמההההההההה!!

אחותי מור נשמה .... אשר אני אוהבת אותך מאוד מאוד. מתגעגעת אליך כל כך ..את חסרה לי בצאט. נשמה יקרה שלי, רוצה לתפוס אותך בצט.. ולשוחח איתך אחותי. הרבה מאוד זמן שלא דיברנו.. אוהבת אותך מאוד. שמרי על עצמך ועל כולם.. על מקס ..הנשמה .. מקווה לתפוס אותך בצט... אחותי האהובה. קבלי ממני מלאן נשיקות וחיבוקים חמים ואוהבים. }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ יא מממממממממווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה ענקית. שלך. אחותך האוהבת אותך מאוד. מתגעגעת אליך מאוד. אשת המסתור ורעם**
 
למעלה