בוקר טוב ומחוייך

בוקר טוב ומחוייך ../images/Emo6.gif ../images/Emo24.gif

אני כאן עד שהאיש שלי והאפרוחים יתעוררו... כיף לי
שבת מחוייכת
אמא של צליל ואופק
 
למעלה