בוקר טוב....ויום נעים לכולם... זאת אני הדרו`ש.... אני פה בפורום... בוקר טוב למי שנמצא...
H hadarush16 New member 3/7/01 #1 בוקר טוב....ויום נעים לכולם... זאת אני הדרו`ש.... אני פה בפורום... בוקר טוב למי שנמצא...