בוקר טוב וחג שמח

o l i v i a

New member
בוקר טוב וחג שמח../images/Emo147.gif../images/Emo145.gif../images/Emo143.gif|מ

השכמתי ומאחלת לכולם חג שמח ורק דברים טובים.
 

טומי*

New member
6.21 שבת בבוקר ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

השעון הביולוגי העיר אותך? חג שמח ושבת שלום!
 

o l i v i a

New member
התעוררתי הרבה יותר מוקדם,

ואכן כן השעון הביולוגיהעיר אותי. חששתי להעיר את הפורום,אך רציתי לאחל חג שמח ויצאתי לעבודה אז להיום אני המשכימה.
 

טומי*

New member
לעבודה ???../images/Emo9.gif

לא שאני בעצמי לא עבדתי במשך שנים בשבת ובחגים (מ.ד.א.) אבל מה אוליביה עובדת אם זה לא סודי כמובן?
 

Minerva

New member
../images/Emo6.gif להעיר את הפורום!../images/Emo6.gif

חג שמח לכולם!
 
למעלה