בוקר טוב, והיום בפינה לשיפוטכם
השרשר והסיכות לשיער. אתמול בבוקר, עשיתי טרנפורמציה ושוב מצאתי את עצמי בתיה. הכנתי גינה שלמה לתקוע בשיער (כי כרגיל, אין מה שאני רוצה בשום מקום) ומשהו לתלות על הצואר. וכמובן, על טוהרת הברבי לוק אימצתי לעצמי בחום ובאהב. כשאני חושבת על זה אני החלום הרטוב של כל מי שהכפיש את שמה של הבובה האהובה וטען בתוקף שהיא לא אנושית, לא פרופורציונלית ומגדלת דורת של בנות אנורקטיות שעושות החלפות על שולחן הניתוחים – נותנות שתי צלעות תמורת סכום סימלי ו 600 CC סיליקון. והנה אני – במדי הא' טקס של ברביל, בצבעי הדגל אבל בפורפורציות יהודיות לחלוטין... אם אני הייתי האופתיה של קן הוא היה עובר צד...
השרשר והסיכות לשיער. אתמול בבוקר, עשיתי טרנפורמציה ושוב מצאתי את עצמי בתיה. הכנתי גינה שלמה לתקוע בשיער (כי כרגיל, אין מה שאני רוצה בשום מקום) ומשהו לתלות על הצואר. וכמובן, על טוהרת הברבי לוק אימצתי לעצמי בחום ובאהב. כשאני חושבת על זה אני החלום הרטוב של כל מי שהכפיש את שמה של הבובה האהובה וטען בתוקף שהיא לא אנושית, לא פרופורציונלית ומגדלת דורת של בנות אנורקטיות שעושות החלפות על שולחן הניתוחים – נותנות שתי צלעות תמורת סכום סימלי ו 600 CC סיליקון. והנה אני – במדי הא' טקס של ברביל, בצבעי הדגל אבל בפורפורציות יהודיות לחלוטין... אם אני הייתי האופתיה של קן הוא היה עובר צד...