בוקר טוב, והיום בפינה לשיפוטכם

Hydra

New member
בוקר טוב, והיום בפינה לשיפוטכם

השרשר והסיכות לשיער. אתמול בבוקר, עשיתי טרנפורמציה ושוב מצאתי את עצמי בתיה. הכנתי גינה שלמה לתקוע בשיער (כי כרגיל, אין מה שאני רוצה בשום מקום) ומשהו לתלות על הצואר. וכמובן, על טוהרת הברבי לוק אימצתי לעצמי בחום ובאהב. כשאני חושבת על זה אני החלום הרטוב של כל מי שהכפיש את שמה של הבובה האהובה וטען בתוקף שהיא לא אנושית, לא פרופורציונלית ומגדלת דורת של בנות אנורקטיות שעושות החלפות על שולחן הניתוחים – נותנות שתי צלעות תמורת סכום סימלי ו 600 CC סיליקון. והנה אני – במדי הא' טקס של ברביל, בצבעי הדגל אבל בפורפורציות יהודיות לחלוטין... אם אני הייתי האופתיה של קן הוא היה עובר צד...
 
אההה!!!

גם אני רוצה!!! לא משמן באמת ביקשתי מבעלת הסלון לרות את התכשיטים שיש לה להשאיל לי ליום החתונה, ולשמחתי גילית אוסף מרשים של זכוכיות תואמי תכשיטי המלכה אליזבת, ובערך בני גילה. אתם יודעים, משהו מקסים כמו אשה בת 79 שמנסה להיראות כמו בת 30 בעזרת הרבה מייק אפ וביגוד מוזר. מאז אני מחפשת תכשיטים.צמיד נראה לי שמצאתי, אבל שרשרת... איפה? איפה? איפה???
 

Hydra

New member
ציפהלה – אני ילדה מוכשרת

רק תגידי מה בערך את רוצה, איזה סיגנון וביאלו צבעים ובכיף כיף כיף, שיא הכיף אני מכינה לך מתנה ליום החתונה – ממני אליך עם המון מזל טוב וטונות של נשיקות וברכות. רק תגידי!!! צלמי את הצמיד – אני אכין לך משהו מתאים.
 
את רצינית, הידרה?

אין לי מצלמה דיגיטלית, כך שיהיה קשה לצלם את הצמיד, אבל... רק תודיעי לי על יום פנוי, אני אקפץ לי על הרכבת הראשונה למרכז הארץ (שרשרת זה תירוץ מצויין ליסוע שוב לעיר הגדולה!) , ואני בוחרת את הצבעים לבד, ומראה לך את הצמיד באופן אישי... אה, כן, והפעם סוכריות הגומי עלי... מבטיחה סוכריות גומי ורודות בצורת חזירונים, ייבוא אישי מהולנד...
 
אהבתי את השרשרת!

מה גם שאני משוחדת, כי היה לי משו דומה בחתונה רק בלבן וסגלגל. מה לעשות, אני לא טיפוס וורוד
. אבל גם בוורוד זה יפה
ציפשוקה - אם אהבת את הסגנון, נסי ב"חרוז כזה" - יש שם דברים מקסימים, והם גם עושים בהתאמה אישית, וגם לא יקר.
 

etyma

New member
מקסים הידרה ../images/Emo127.gif מתאים לשאר ההופעה

אבל שירת אני גם מחפשת בלבן וסגלגל . איפה קנית ?
 

etyma

New member
../images/Emo51.gif חיפה קצת צפוני לי,אבל נראה

מה אפשר לעשות.
 
יש "חרוז כזה" גם בתל אביב

ברח' בוגרשוב, לא יודעת אם תהיה להם את אותה שרשרת אבל חרוזים על גבי חרוזים בטוח יש ובטוח אפשר ליצור שם (או לבקש שיכינו לך במיוחד) משהו בדיוק כמו שאת רוצה
 

innush

New member
ולי אמאלה עושה...

היות וכשרון אין לי ממש, ואמא עושה תכשיטים מדהימים (סגנון נגרין אבל יותר יפים שנמכרים בחו"ל בעיקר) מעצבים לי תכשיט לחתונה וכדאי שזה יהיה מוצלח ועדין (וזה יהיה) אחרת אני פונה למעצבת חדשה ורעננה HYDROVSKAYA שמעתם עליה? מהמם, מעריצה
 
למעלה