בוקר טוב, וגמר חתימה טובה לגולשי הפורום.. שיהיה לכולנו יום מוצלח מלא שמחה ואושר..
מ מיין פייערל New member 13/9/10 #1 בוקר טוב, וגמר חתימה טובה לגולשי הפורום.. שיהיה לכולנו יום מוצלח מלא שמחה ואושר..
ר רייזלה מתחזקת New member 13/9/10 #2 בוקר טוב מנהל. שמתי לב. שיש בידוק בטחוני בכניסה.. אתה תיתן לי להיכנס? או אני על תקן של חשודה?