בוקר טוב, וגמר חתימה טובה לגולשי הפורום..

בוקר טוב, וגמר חתימה טובה לגולשי הפורום..

שיהיה לכולנו יום מוצלח מלא שמחה ואושר..
 
בוקר טוב מנהל.

שמתי לב. שיש בידוק בטחוני בכניסה.. אתה תיתן לי להיכנס? או אני על תקן של חשודה?
 
למעלה