בוקר טוב - הודעה לכל הנשים....
ל ליהי האחת New member 10/7/01 #2 איזה כיףףףףףףףף סוף סוף שער ערוותי לא יהיה כתוב בכתב מראה.... ליהי (שמחפשת טרמפ למספרה החדשה)
א אדמדם New member 10/7/01 #4 מה כתב מראה מה??? זה כתב חרטומים לא כתב מראה. לא יכלו לפתוח מספרה לשיער בחזה????
ת תפוח בדבש New member 10/7/01 #6 תגיד לי ... אתה יכול להשיג לי את הטלפון של הספרית...?? יש לי ארוע ואני חשבתי לעשות רולים או משהו בדומה... אולי אבועגלה
תגיד לי ... אתה יכול להשיג לי את הטלפון של הספרית...?? יש לי ארוע ואני חשבתי לעשות רולים או משהו בדומה... אולי אבועגלה
א אדמדם New member 10/7/01 #8 אממ.... תפוחינה, במיוחד בשבילך הספרית הזעיקה את הספר המיוחד שלה מחו``ל. מצורפת להודעה תמונה המתארת את הספר במהלך עבודתו. לפרטים נוספים, אממ... יש לפנות לגנן השכונתי. צ`או
אממ.... תפוחינה, במיוחד בשבילך הספרית הזעיקה את הספר המיוחד שלה מחו``ל. מצורפת להודעה תמונה המתארת את הספר במהלך עבודתו. לפרטים נוספים, אממ... יש לפנות לגנן השכונתי. צ`או
ת תפוח בדבש New member 10/7/01 #11 ואם רוצים ספר מסויים ??? אפשר ללמד כל אחד לספר ככה ?. ויש אפשרות לדוגמאות מיוחדות ?? תפוחית הגנדרנית
י ירדנה מחיפה New member 11/7/01 #14 תפוחיתתתתתתת........... לכי על גלגל חצוני תמיד באופנה חחחחחחחחחחחחחחח לילה טוב
א אדמדם New member 10/7/01 #9 שו פנטזיה??? שו פנטזיה?? שלי???? באמת רוצה לדעת??? רגע תגידי שייכת, למי את שייכת???
ש שייכת New member 11/7/01 #12 כן... הפנטזיה שלך... בטוחה שיש לך לפחות אחת... תגלה מהי? אתה מספיק נועז כדי לספר עליה בפורום? ולמי אני שייכת? אני שייכת לעצמי, לאנשים שאני אוהבת ולאנשים שאוהבים אותי.
כן... הפנטזיה שלך... בטוחה שיש לך לפחות אחת... תגלה מהי? אתה מספיק נועז כדי לספר עליה בפורום? ולמי אני שייכת? אני שייכת לעצמי, לאנשים שאני אוהבת ולאנשים שאוהבים אותי.
ר רקדן New member 10/7/01 #5 בו`אנה זה לא פייר מה איתנו הגברים?? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואללה אהבתי .....