בוקר טוב - הודעה לכל הנשים....

איזה כיףףףףףףףף

סוף סוף שער ערוותי לא יהיה כתוב בכתב מראה.... ליהי (שמחפשת טרמפ למספרה החדשה)
 

אדמדם

New member
מה כתב מראה מה???

זה כתב חרטומים לא כתב מראה. לא יכלו לפתוח מספרה לשיער בחזה????
 
תגיד לי ...

אתה יכול להשיג לי את הטלפון של הספרית...?? יש לי ארוע ואני חשבתי לעשות רולים או משהו בדומה... אולי אבועגלה
 

אדמדם

New member
אממ....

תפוחינה, במיוחד בשבילך הספרית הזעיקה את הספר המיוחד שלה מחו``ל. מצורפת להודעה תמונה המתארת את הספר במהלך עבודתו. לפרטים נוספים, אממ... יש לפנות לגנן השכונתי. צ`או
 
ואם רוצים ספר מסויים ???

אפשר ללמד כל אחד לספר ככה ?. ויש אפשרות לדוגמאות מיוחדות ?? תפוחית הגנדרנית
 

אדמדם

New member
שו פנטזיה???

שו פנטזיה?? שלי???? באמת רוצה לדעת??? רגע תגידי שייכת, למי את שייכת???
 

שייכת

New member
כן... הפנטזיה שלך... :)

בטוחה שיש לך לפחות אחת... תגלה מהי? אתה מספיק נועז כדי לספר עליה בפורום? ;-) ולמי אני שייכת? אני שייכת לעצמי, לאנשים שאני אוהבת ולאנשים שאוהבים אותי.
 

רקדן

New member
בו`אנה זה לא פייר מה איתנו הגברים??

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואללה אהבתי .....
 
למעלה