בוקר טוב גורדג´סיות!!!!!!!!

בוקר טוב גורדג´סיות!!!!!!!! ../images/Emo6.gif

מה שלומכן היום, יפות?
מקווה שהכל טוב, כי ה-
זורחת בחוץ, ה-
פורחים... וחוצמזה- אין לכן שום סיבה שבעולם לא להרגיש טוב, אתן הרי
מהלכות, אז מה הדאווין שלכן?!
(נא לקרוא במבטא ערסי בלבד!)
לא יודעת אם יצא לי להכנס לכאן היום הרבה, כי רוב היום אנ´לא אהיה בבית, אבל... רוצה לאחל לכן מכלכלכלכלכלכלכלכל ("ערפאת" ב"חרצופים")
ה-
... שיהיה לכן אחלה של יום, מלא בחיוכים:
קבלו חיבוק ענק, שלא יעזוב אתכן כל היום:
ואל תשכחו ש... {{{{{{{{{{{{{{{{{{{אני מתה עליכן!!!!!!!!!!!!!}}}}}}}}}}}}}}
אוהבת המווווווווווון!!!!
עדי נ.ב -------- מתי רותרות חוזרת???
 

ELY

New member
בוקר טוב ../images/Emo59.gif

מה נשמע
עכשיו תגידו: מה אתן אומרות על הבנות בערוץ האופנה? אתמול צפיתי אני ואמא שלי בערוץ האופנה (אחרי ש-3 שנים לא היה לנו כבלים סידרו לנו מחדש) ואני אישית ממש לא אהבתי את המראה (ואני אומרת את זה בכנות)
 
בונז´ורנו../images/Emo70.gif ../images/Emo42.gif

טוב, אז בקשר לערוץ האופנה.. ממש תלוי. אני לא יכולה להכליל בקשר למראה של כולן, אבל בסך הכל: מבחינת פנים- רוב הבנות שם ממממש לא יפות לדעתי, והאמת שגם הבנים שם לא משהו. מבחינת גוף- יש מספר בנות עם גוף מעורר קנאה שם. בעיקר נאי לא מבינה את הבנות השדופות עם החזה הענק.. לא ברור. אבל יש כמה שפשוט באמת מזעזע לי לראות אותן מרוב שהן רזות. אני לא יודעת, זה הכל תלוי בהכל. יש בנות שמתאים להן רזה, ויש בנות שלא. זה הכל נראה לי.. אבל לפעמים אני נורא נהנת לשבת מול ערוץ האופנה רק בשביל לקטול את כל מי ששם. והקטע הכי כיף- שגם בנים חושבים ככה!
.
 

ELY

New member
הבנים שם לא משהו מיוחד...

הם רזים מידי, ויש בנות ששם שאני פשוט מרחמת עליהם וגם אני, אני ואמא שלי אתמול ישבנו וקטלנו כל אחת ואחד... זה היה כף שיו, עכשיו רק 13:35 ורק קמתי ב11 בבוקר וכבר הספקתי לאכול 3/4 מלון שלם, קערית קונפלקס + חלב 1% , פיתה שלמה וחצי פרוסת חלה...
 

SHANI_1_5

New member
בוקר אור בוקר טוב ולדעתי ...

הבנות בערוץ האופנה הן כן יפות, יש שם המון בנות יפות! וגם יש כאלה שיש להן גוף שדי קורץ למושלמות, (כמו ג´יזל למשל) וגם יש כאלה שהן נראות כאילו הן עוד שתי שניות נכנסות לאישפוז בשלוותא - ורובן כאלה ורק שתדעו - (אלוש נראה לי שאת אמרת את זה..) הגוף שלהן לא בפרופורציות מושלמות, ולכל אחת שם שהיא מקל ויש לה חזה ענק, זה הכל הכל הכל סיליקון!
ואם לא היה דבר כזה בעולם ,הייתן רואות תצוגה שלכל אחת מהדוגמניות של חזה של ילדה בת 11 וזהו בעיקרון..אני אף פעם לא קינאתי בדוגמניות האלה של ערוץ האופנה...הן ממש סתם! בלה! טוב יקירותיי ויקיריי חוץ מזה אני רוצה לאחל לכולםםםםםםםם בוקר שמחחחחח!! !!! !!!
ולא לשכוח שאני אוהבת את כוולם כאן! ב-
שני
 

שאקל

New member
בנים בערוץ אופנה

פעם אחת ראיתי ונורא קנאתי בהם. כי הם מאוד מאוד רזים וחטובים. אני גם רוצה להראות כמוהם אבל לא כל כך רזה כמוהם. אבל אני יודע שאני בדרך הנכונה ונראה טוב מיום ליום. אני מחכה במרץ ליום כפור להסתובב ברחובות עם גינס צמוד בהיר, לא שחור, וחולצה לבנה אולי. מסכים שהבנות נראות רע מאוד. רזות כל כך וחלקן תסלחו לי על המילה עקומות כאלה. לא אהבתי. בת צריכה להראות בת וכמו בת. הבנות בערוץ אופנה נראות כמו בנים.
 

ELY

New member
זה בגלל המעצבים ההומואים...

נראה לי שמישהי אמרה פה את זה פעם, מעצב הומו שנמשך לגבר רואה באישה הרזה אנורקסית אידיאל, למה? כי היא כמו גבר היום ראיתי גם ערוץ האופנה ואני ממש מזועזעת... אלה נשים או ילדים קטנים? (בנים)
 

שאקל

New member
יש כאלה

אבל אסור להכליל. אני לא רוצה להראות כמוהם. אתמול מישהי אמרה לי שהכי חשוב זה להיות בריא קודם כל. משקל אפשר לתקן ולהראות טוב ולהרגיש טוב. בריאות זה לפעמים לא תלוי בנו
 

ELY

New member
זה בגלל המעצבים ההומואים...

נראה לי שמישהי אמרה פה את זה פעם, מעצב הומו שנמשך לגבר רואה באישה הרזה אנורקסית אידיאל, למה? כי היא כמו גבר היום ראיתי גם ערוץ האופנה ואני ממש מזועזעת... אלה נשים או ילדים קטנים? (בנים)
 

Alinush*

New member
מותק שליייייייייי!!!!!

איך התגגתי אליך!!!!!!!! ולכל שאר הפורום הנפלא הזה!!!! קבלי מיליון-
ומיליון-
אני מתה עליך!!!!!!!!!! יותר ממה שאת מתה עלינו!! נה נה נה בננה! נה נה נה בננה! נה נה נה בננה!
 
למעלה