בוקר טוב בנות

בוקר טוב בנות

הרבה זמן לא הייתי כאן. אז ראשית אתן תזכורת : שמי מירי הריון רביעי (ברוך השם שני ילדים בבית) הפלה של תאומים בסוף חודש שלישי . לאחר בדיקות מתישות גילינו מה הבעיה. תסמונת אפלה. ביוני התחתי ברוך השם הריון חדש עם קלקסן כמובן ואספירין. היום אני בשבוע כמעט 35 יש לנו בת והגברת במצב עכוז מסרבת להתהפך ! רציתי להצתייעץ אתכן לגבי שני דברים בבקשה: 1) התחלתי להזריק בעזרת המשחה המאלחשת כי ההזרקה הפכה לבלתי נסבלת זה בסדר נכון? אני שואלת כי עכשיו אני לא מורחת אלכוהול לפני.. 2) הרופא נשים שלי בקש שאתייצב אצלו בתחילת 36 ואם הילדה לא תתהפך עד אז, נאלץ לקבוע מועד לקיסרי. מה דעתכן? זה באמת כל כך נורא? ואם היא כן תתהפך הם מעונינים בלידה טבעית ללא הכנות מקדימות, כלאמר מתי שיבוא , יבוא. ואני חושבת שכדאי להתאשפז בצורה מסודרת, להפסיק כדורים וזריקות ואז לבקש זרוז. מה אתן חושבות. ממתינה לתשובות שלכן. זה מאוד מחזק אותי.. יום נפלא לכולן ורק בשורות טובות. מירי.
 
את צריכה למרוח אלכוהול לפני

זה לא מבטל את האלחוש (של החומר שממילא כבר נספג בעור). לטעמי, את צריכה לקבוע תור לקיסרי ובמקביל להתכונן גם לתסריט שהיא תתהפך. אפשר גם לנסות שיטות להיפוך טבעי (אישית, לא הייתי מנסה היפוך חיצוני). הסוגיה של השראת לידה לעומת המתנה ללידה טבעית היא סוגיה סבוכה שתלויה בהרבה גורמים (למשל: אם את משוכנעת שאת רוצה אפידורל, עדיף לתזמן לידה). יש כאן גם שאלה של האם להגיע להריון עודף (אחרי שבוע 40. לטעמי, ע אפלא התשובה היא לא). אגב, את הכדורים ממילא יש להפסיק בקרוב (לוקח להם יותר זמן להתפנות מן הגוף). את הקלקסן יש להספיק 12-24 שעות לפני הלידה.
 
תודה על תגובתך

דבר נוסף שמטריד אותי הוא שאני באמת רוצה לידה עם אפידורל, אבל התחושה שלי שזה קטע שולי בעיני הרופא שלי, והוא מבחינתו כבר החליט! או קיסרי או לידה שתגיעה באופן טבעי, והכל בתנאי שהזאטוטה תתהפך. מעניין אותי לשמוע, האם אני רשאית להתעקש על אשפוז מסודר ולהתנקות מהקלקסן ואח"כ זרוז? או שלא אני זו שמחליטה כאן???? אוף כמה שאלות!
 
לצערי אין לי תשובות לשאלותייך,

אבל אם לא תצליחי לקבל תשובות ברורות ומסודרות, עדכני אותי ואנסה להתיעץ עם הרופא שלי (הוא סבלני ומדהים, ואני בטוחה שיענה בשמחה) שלחתי לך מסר עם שאלות שלי אליך כמישהי שאני מבינה שחווה הריון עם אפלה... תודה!
 
האם מריחת אלכהול בצידי הבטן(קשה לי לקרא לכך

מותן לאור הממדים)לפני הזרקת הקלקסן, והחזקת צמר הגפן הטבול באלכוהול מס' שניות אחרי ההזרקה על מקום ההזרקה מהווה בעיה כלשהי, בשל העובדה שמדובר באלכוהול? (פתאם התחלתי לחשוב על כך לאור ההתכתבות בין "אמא למתוקים" ל"אמא של פילפלון").
 
מה פתאום?

למה שזה יהווה בעיה? לעובר זה בכל מקרה לא מגיע... בכל מקרה, אני עשיתי בדיוק כפי שאת מתארת לאורך כל ההריון ומעולם לא נאמר לי שיש עם זה בעיה. עתליה
 
תשמעי, זו הלידה שלך ומה שאת מחליטה קובע!

היום אשה יכולה אפילו לבחור ללדת בקיסרי גם אם אין שום אינדיקציה "אמיתי" לכך (ואני מבינה שהסטטיסטיקה מדברת על החלטה כזו במשהו כמו 20% מהלידות הקיסריות ), אז נראה לך שמישהו יכול לעמוד בדרכך אם מה שאת מוצאת לנכון זה ייזום לידה? לדעתי התשובה היא לא. יותר מזה, אני לא יודעת אם הרופא שלך באמת נגד, אבל אם כן זה נשמע לי תמוה, כי ההנחה שאין טעם למשוך הריון עם APLA מעבר לשבוע 38 היא כמעט אוניברסלית, ולדעתי בצדק. בכל מקרה, את לא חייבת להחליט עכשיו, כי לעתים קרובות המציאות מחליטה במקומנו. יכול להיות שעוד לפני שתסיימי 38 שבועות תתפתח לידה ספונטנית ותפתור לך את הבעיה, ויכול להיות שהרופא שלך יגיד לך שבעצם אין לו בעיה אם את רוצה זירוז. מה שכן, חשוב להדגיש שמהקלקסן לא צריך "להתנקות" כי הוא ממילא משפיע רק ל-24 שעות לכל היותר, בניגוד לאספירין שלוקח לו יותר זמן. בכל מקרה, מה שחשוב ונפלא הוא שאת כבר בשבוע שבו את מתכננת איך תלדי, וזה אומר שאת אלופה אמיתית! אז קבלי ח"ח, ושיהיה בהצלחה מכל הלב. עתליה
 

ettt

New member
כי אז עולה

השכיחות הסטטיסטית ל-IUFD (מוות תוך רחמי) ואף רופא לא ייקח על עצמו את הסיכון הזה
 
מעניין אם הרופאים מודעים לכך

הרופא שלי בכל אופן לא הזכיר סיכון שכזה. כבר בבקורת הבאה אני אדבר אתו על כך. תודה. (למרות שאצלי הסיכויים לקיסרי הם גבוהים מאוד)
 

ettt

New member
תלוי איזה רופא

רוב הרופאים שמתמחים בהריון בסיכון- יודעים. רופאים שלא זה תחום התמחותם- לא בטוח. אבל לא הייתי רוצה להיות מטופלת ע"י רופא שלא זה תחום התמחותו אם ההריון שלי הוא בסיכון
 
למעלה