בוקר טוב בנות יקרות

בוקר טוב בנות יקרות

מחפשת מתכון לעוגה קרה בלי ביצים ושלא צריך לשים במקפיא (פשוט אין לי מקום) משהו עם שכבות או בלי העיקר שיהיה טעים! תודה
 

ניקי ב

New member
עוגת מוס שוקולד

עוגת מוס שוקולד - ניקי ב מצרכים: 5 חלבונים בלבד 200 ג' סוכר (כוס) 90 ג' קוקוס (כוס) כפית סוכר וניל מוס שוקולד: 200 ג' שוקולד מריר שמנת מתוקה מוס קפוצ'ינו: שמנת מתוקה אינסטנט וניל 240 מ"ל חלב (כוס) כפית אבקת נס קפה גנאש לציפוי: 150 ג' שוקולד מריר 150 מ"ל שמנת מתוקה הכנה: 1.להקציף חלבונים וסוכרים לקצף יציב. להוסיף את הקוקוס. 2.להכניס לתנור שחומם בחום בינוני, בסביבות 30 דקות. 3.להמיס את השוקולד (מיקרו), להקציף שמנת מתוקה לקפל את תערובת השוקולד לקצפת. לשפוך על הבסיס שהכנו, להקפיא לשעה. 4.להקציף שמנת מתוקה , אינסטנט, חלב , נס קפה. לקרם יציב, לשפוך על שכבת המוס שוקולד. להקפיא לשעה. 5.לחמם שמנת מתוקה עד סף רתיחה. לשבור את השוקולד לקוביות, להוסיף את השמנת. לערבב לתערובת אחידה. ליצוק את הגנאש על שכבת המוס קפוצ'ינו. 6.להקפיא לכמה שעות את כל העוגה. הערות: מתאימה לפסח 1.ניתן להכין את העוגה פרווה. שמנת מתוקה - ריץ חלב - חלב סויה 2.ניתן להכין כמה ימים מראש ולשמור בהקפאה. 3.מרשימה וקלה להכנה, טעימה מאוד ניקי.
 

ניקי ב

New member
אם את לא רוצה ללעשות את התחתית

של קוקוס, את יכולה להחליף לתחתית פתי בר. ניקי.
 
היי לך ובוקר טוב.

תעשי עוגת בסקיויטים הכי טעימה לכולם ולילדים בקיץ. שמה בצלחת קטנה חלב ומעט נס קפה וטובלת בסקיויטים אחד אחד ומסדרת בתבנית אחר כך שמה קרם וניל או שוקולד. הקרם הוא : אינסטנט פודינג וניל או שוקולד של אוסם. אני שמה כוס וחצי חלב ונותנת למיקסרלעבוד ואז יוצא לי הרבה קרם ושמנת מתוקה. עושה כך: בסקיויטים קרם בסקיויטים קרם ושוב עוד פעם . אחר כך קרם שוקולד: חבילת שוקולד מריר 6 כפות מים וטיפה תמצית רום ממש טיפה ואם אוהבים מאוד מתוק מוסיפים 3 כפות סוכר ומבשלים על הגז . ואחר כך שופכים על העוגה . או פשוט יכולה רק לשים פרורי שוקולד מריר . אני שמה אחר כך במקפיא והילדים אוכלים את זה כמו קסטהאבל אפשר במקרר.
 
את יכולה לעשות נפוליואון מכירה?

חותכים בצק עלים של מעדנות הכי טוב בעייני . חותכת לריבועים אופה ואחר כך פותחת ושמה קרם איסטנט וניל ועל זה מפזרת אבקת סוכר.
 
היי ניקי בוקר טוב לך .את יכולה בבקשה להגיד לי

איך את עושה עם בסקיויטים מפוררת אותם תודה.
 

ניקי ב

New member
תחתית פתי בר

150 ג' ביסקוויטים טחונים 100 ג' חמאה מומסת 2 כפות סוכר חום ( לא חובה) הכנה: לערבב, להדק היטב בתבנית. ניקי.
 

ניקי ב

New member
הקרם הוא:

250 מ"ל שמנת מתוקה (חבילה) אינסטנט כוס חלב תבנית 24. ניקי.
 
אין על מה ,שמנת מתוקה אחת ולראות עד

שנהיה קרם אני עושה בתבנית שיש לי בבית שהגודל הוא:33כפול 27 . אבל את יכולה להכין בחד פעמית המרובע הגודל הרגיל שאופים עוגות.
 
למעלה