בוקר טוב בנות אהובות ובנים אהובים !
עץ הכוכבים (מילים: לייב מורגנטוי, עברית: יורם טהר-לב, לחן: נורית הירש) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (שרה במקור: חוה אלברשטיין) לסבי ישנה חצר ועץ אחד מופלא בה, ``אין כמוהו בעולם !`` - כך אומר לי סבא. לא פירות עליו צומחים, כי הרי ממילא הפירות סופם לרקוב - מי צריך את אלה ? זהו עץ של כוכבים מאירי עיניים, שם תלויים הם וגדלים כמו על השמים. כשמראים לו תפוחים, כל תפוח - דוב הוא, הוא מראה את כוכביו ואומר: ``מה טובו.`` הוא אוסף את כוכביו ויורד העירה ביריד למכור אותם - עשרה בלירה. ``בואו, בואו אנשים, זוהי שעת הכושר, כוכבים תקנו בזול ותזכו בעושר !`` וקהל גדול סביבו צוחק ומתבדח: ``סבא, למה לא תמכור גם חצי ירח ?`` וכולם קונים חוטפים: גזר, צנון ואורז, אבל חופן כוכבים ? ``לא, תודה, אין צורך.`` מסתכל בהם הסב ונפשו נרגשת, עיניהם ודאי עיורות ואזנם חרשת, הביתה שב הוא עם סלו בלי טיפה של עצב, האוצר נשאר אצלו, ואצלם - הכסף. לסבי ישנה חצר ועץ אחד מופלא בה, ``אין כמוהו בעולם !`` - כך אומר לי סבא... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;; כוכבים אהובים ויקרים שלי, נשמות טובות ונפלאות, שיהיה לכם ולכולנו בוקר טוב ויפה ויום בלי תלאות, קחו את הענינים בכייף, צאו החוצה לנשום קצת עולם, ריח פרחים, צחוק ילדים, ציוץ של ציפורים, רוח ים... גם לכם מגיע קצת שלווה ושקט, גם לכם מגיע לגעת באושר... אני מכאן שולח לכם עוד כוחות נפש רעננים לגיבוי... המון המון נשיקות וחיבוקים וחיוכים... שלכם תמיד באהבה מייק
עץ הכוכבים (מילים: לייב מורגנטוי, עברית: יורם טהר-לב, לחן: נורית הירש) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (שרה במקור: חוה אלברשטיין) לסבי ישנה חצר ועץ אחד מופלא בה, ``אין כמוהו בעולם !`` - כך אומר לי סבא. לא פירות עליו צומחים, כי הרי ממילא הפירות סופם לרקוב - מי צריך את אלה ? זהו עץ של כוכבים מאירי עיניים, שם תלויים הם וגדלים כמו על השמים. כשמראים לו תפוחים, כל תפוח - דוב הוא, הוא מראה את כוכביו ואומר: ``מה טובו.`` הוא אוסף את כוכביו ויורד העירה ביריד למכור אותם - עשרה בלירה. ``בואו, בואו אנשים, זוהי שעת הכושר, כוכבים תקנו בזול ותזכו בעושר !`` וקהל גדול סביבו צוחק ומתבדח: ``סבא, למה לא תמכור גם חצי ירח ?`` וכולם קונים חוטפים: גזר, צנון ואורז, אבל חופן כוכבים ? ``לא, תודה, אין צורך.`` מסתכל בהם הסב ונפשו נרגשת, עיניהם ודאי עיורות ואזנם חרשת, הביתה שב הוא עם סלו בלי טיפה של עצב, האוצר נשאר אצלו, ואצלם - הכסף. לסבי ישנה חצר ועץ אחד מופלא בה, ``אין כמוהו בעולם !`` - כך אומר לי סבא... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;; כוכבים אהובים ויקרים שלי, נשמות טובות ונפלאות, שיהיה לכם ולכולנו בוקר טוב ויפה ויום בלי תלאות, קחו את הענינים בכייף, צאו החוצה לנשום קצת עולם, ריח פרחים, צחוק ילדים, ציוץ של ציפורים, רוח ים... גם לכם מגיע קצת שלווה ושקט, גם לכם מגיע לגעת באושר... אני מכאן שולח לכם עוד כוחות נפש רעננים לגיבוי... המון המון נשיקות וחיבוקים וחיוכים... שלכם תמיד באהבה מייק