בוקר טוב בוקר ליום חדש ונפלא

../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור,

מלאה שנה למות חמותי, אתמול ערכנו אזכרה. הגענו לבית הקברות והוא "שוקק חיים"... הרבה אנשים, בדר"כ מבוגרים מסתובבים, חלקם עם זרי פרחים, הפלאתי. ואז נזכרתי שיש מנהג לעלות לקברי צדיקים ערב יום כיפורים, אנשים פוקדים את קברי יקיריהן - צדיקיהן הפרטיים, מנקים את המצבות מדליקים נר נשמה ומניחים זר ואבן... וכמובן שנזכרתי באמי בתקופת השבעה על מות אבי, ששאלה את הרב בשעה שישב עימנו במסגרת ביקור תנחומים, "למה הוא?! למה דוקא הוא?! למה לא אני קודם...?" והרב ענה ש"הוא" לוקח את הטובים אליו... אמי נעלבה... לי התשובה הזכירה את אחד הנושאים שטחנו בבי"ס לקראת בחינות הבגרת "צדיק ורע לו רשע וטוב לו..." יאללה יום נעים. אני צריכה לעוף בקובץ פרח אלת המסטיק
 
בוקר טוב, אם הוא לוקח את הטובים,

יש כמה שהייתי רוצה שייקח, משום שיש שמאמינים שהם טובים..... והם מרעים לכולנו.
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לכולם

מקסימה, יופי של יצירה. זה ודאי לקראת התערוכה - בהצלחה. תודה
לכל החברות שאיחלו החלמה לאמי. אני במצב רוח של שינויים... הבנות שלי עוברות דירה את כל החפצים שלהן שהן איפסנו אצלי במשך שנים הם מתחילות לקחת ומפנות לי המון מקום... אז גם אנחנו עושים שינויים מעבירים ריהוטים ממקום למקום... מחר הבת הגדולה מגיעה עם טנדר לקחת את חפציה וביום חמישי אני נוסעת לבת הצעירה לעזור לה לארוז את המטבח... הם קנו דירה גדולה בגבעתיים וזו הפעם הראשונה של בתי שהיא עוברת דירה...אין לה מושג באריזות
 

יוליקה

Member
מנהל
שמתם לב שכבר עבר

חצי חודש????? היי...לאיפה הזמן רץ???? שבועיים חלפו כבר !!! בסוף השבוע זה יום כיפור... 37 שנים למלחמה הארורה ההיא...
 
לא תאמינו מה שאספר לכם,

זה הסיפור: ביום ראשון השבוע , 12.9 , הזמנתי בעל מקצוע שיחליף לנו את התריסים של הויטרינה בסלון, כי הוא ממש ישן , הוא מאז שנבנה הבנין , פה ההפתעה !!!!!!! היום יום שלישי 14.9 בשעה 7.45 הוא הופיע עם התריס החדש, תוך חצי שעה היה מורכב לשביעת רצוני המלאה !!! למה אני כל כך מופתעת, כי בדרך כלל ולמרות שהם מקבלים על החשבון , צריכים כמה פעמים לטלפן ולחפש אותם !! הוא הבטיח לי שרק לקראת סוף השבוע יהיה מוכן !!! תגידו זה לא הפתעה על השרות הטוב והמהיר, בימים האלה ??!!!!
 

אפי 7

New member
זה עתה חזרתי מבית חברתי

יש לה חדר שבו מאוחסנים טונות של חרוזים והכל בבלאגן אימים (מצטערת לומר) בזמנו סידרתי את החדר ממש כמו בחנות, לאחר זמן מה הכל התבלגן שוב עכשיו שהיתי אצלה 4 שעות וזה היה רק קצה הקרחון. אשוב אליה שוב. המצחיק שאני מאוד עייפה, אך כמו שסיפרתי השיגעון שלי זה לסדר ארונות ומגירות והסיפוק רב קבלתי תודה נשיקה וחיבוק הכי חזק שיכול להיות. אפי
 
יוליקה, הייתי אומר שהסרטון מרשים

בכלביות שבו.... ולמזלו של הכלב הגיבור אנשים באו לעזרתו ועזרו לו להציל את הכלב הפצוע. ואצלנו השאירו אדם שוכב באמצע הכביש אחרי שנפגע בתאונה עם האופנוע שלו.....
 

mati40

New member
מהסיבה שעזרו לכלב קראו לסרטון

חיי כלב ערב טוב לכולם היום היתה צריכהלהגיע ואני מקווה שהיא כבר בביתה ילדה אמיתה באופן לא רגיל עמית קדוש שהיתה חולה מטוד והחלימה אני מקווה לאחר יסורים רבים ושעיה בארהב שנה וחצי לשנה זו אני מאחלת לה ולמשפחה האמיצים והגבורים בריאות אושר ועשר
 
למעלה