../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif אכן-זה חוויה. שיתוף....
קודם כל תיכננתי על נייר, בדיוק מה אני רוצה, כולל צביעה וכ"ו. העוגה הראשונה יושבת על קאפה עבה, יש בפנים 4 שיפודי עץ עבים ( קניתי בארטא מקל כזה מעץ בלזה שדי קל לחתוך עם מספרים ולשייף קצת ) כל עוגה אחרת מונחת על קרטון ביצוע עטוף נייר כסף. גם בעוגה ה 2 יש שיפודים. קולט פיטרס המליצה לשפד את העוגה מלמעלה עד למטה, כולל הכנסתה לקאפה התחתונה ע"י דפיקות בפטיש
אבל זה היה נראה לי קצת אכזרי, והחלטתי לוותר. מה שחשוב-(ופה נדרשה ממני סבלנות רבה שאין לי ) יבוש כל עוגה לפני הנחת הבאה בתור. העיגולים הכתומים הם בצק סוכר שגלגלתי לכדור ואז חדדתי קצת שיהיה לו שפיץ קטן. הנקודות הסגולות זה רויאל. את הכדןורים והנקודות רויאל נצנצתי עם luster שמהלתי בוודקה ופשוט צבעתי ( כמו כסף וזהב. ) הרבה יותר יעיל מלעבור בישב מעל, וגם יותר חסכוני ! ( וגם לא מתעופף לכל כיווןו ומנצנץ את כל הבית ! ) הבעיה הכי גדולה היתה חיתוך אלכסוני שווה לכל רוחב העוגה, ולא יצא כל כך שווה ( בצד האחורי יש פחות שיפוע ) פה יכמנס לתמונה המסור לחיתוך עוגות שאולי ארכוש פעם...נראה לי שווה למטרה זו. עוד דבר, על מנת לא סתם לזרוק עוגה ( או להשאיר לישלים המסכנים שלי הרעבים לעוגות...
) אחרי שחתכתי, את החלק החתוך הפכתי ו"הוספתי" לצד הגבוה, כך שעזר להגדיל את השיפוע. כמה זמן לקח ? שני בקרים מאד ב easy ... ( יש ילדה חולה בבית, כך שבמילא הייתי מרותקת .)