בוקר טוב אנשים מקסימים שלי

  • פותח הנושא ל3
  • פורסם בתאריך

ל3

New member
בוקר טוב אנשים מקסימים שלי

שיהיה לכם יום מפלא ומהנה.
אוהבת, שירי נ.ב- הספירה לאחור התחילה.........
 

קטיפה

New member
צהריים טובים ונפלאים!

הבוקר עבר עלי מעולה עד עכשיו התארגנתי לבית הספר והלכתי אליו (לא משנה שלא עשינו כלום רק ישבנו כמה חברים ודיברנו) אבל היה אחלה. אחרי זה הלכתי לחברה ואז דיברתי עם אמא שלי על זה שאני רוצה להיות צימחונית ובזה אני אומרת...אני צימוחנית! לפחות עוד אדם בעולם לא יהיה שותף לעסק הגועלי של אכילת הבעלי חיים. שירו´ש מה שלומך מתוקה?
 

ritosh

New member
צהריים טובים! יופי שהלכת לביהס´

אפילו שלא למדתם, העיקר שפגשת חברים ויצאת מהבית. את רוצה להיות צמחונית? יופי לך אבל, את צריכה להיות עם אצבע על הדופק בנושא האוכל שלך. כדאי להתייעץ עם מומחה לתזונה צמחונית כדי שתאכלי את כל אבות המזון ושלא יהיה לך חוסר כל שהוא! הייתי רוצה לראות גם אותך מחר. שירלי אם אין לימודים אולי בכל זאת תבואי, אני מבטיחה לדאוג לך באופן אישי! נשיקות ר.
 

ל3

New member
הי קטיפונת

טוב שחזרת לשיגרה ואני שמחה שעבר עלייך בוקר נפלא- שיהיה כך גם בהמשך. אני בסדר- הרבה יותר טוב היום תודה. אני לא אכנס איתך לוויכוחים על צימחונות אבל אני רק אגיד לך שזה טבעו של העולם וזה מחזוריות החיים. יצרנים, טורפים, טורפי על וכו´. אם לא היינו אוכלים בשר האיזון בטבע היה מופר והתוצאה היא הרת אסון. בכול אופן, תדאגי לאכול את כל אבות המזון ובגלל שלא תצרכי יותר ברזל מבשר אז תאכלי הרבה קטניות וירקות ירוקים טוב? זה חשוב מאוד!! אוהבת ומקווה שנתראה מחר.
 

קטיפה

New member
ריטו´שית ושירו´שית היקרות!

ריטה-היום בבוקר עשיתי בדיקת דם והיום בשעה שש אני שוב אצל הרופא (לצערי הרב מאוד כל שבוע אני "מבקרת" אצלו כל פעם עם בעיה אחרת) והוא יגיד לי את תוצאות הבדיקה ומה חסר לי בגוף והוא גם יביא מכתב לאחות בית הספר על כל הצרות שיש לי ויבדוק לי דופק וביום שישי בשעה ארבע בצהריים אני אצל הקרדיולוג והוא יעשה לי כלמיני בדיקות מעצבנות ארררררר טוף לא נורא קצת מביך אבל אני אנסה להירגע ולא להיות עצבנית יותר מידי.
ריטו´ש מה איתך איך את מרגישה? והבת המתוקה שלך? שירי-אני מאוד שמחה שהכול יותר טוף אצלך אני מבינה את מה שאמרת על טבעו של העולם ואת צודקת ב100% גם אמא שלי אמרה לי את זה אבל אמרתי לה "אם אני לא אהיה צמחונית עכשיו אני אהיה בגיל 18 אז מזה משנה לך וגם עכשיו תוכלי לבדוק אם אני אוכלת נכון " ולא ממש הייתה לה ברירה אבל היא לא מתלהבת מהרעיון כי אני לא ממש אוהבת לאכול בכלל אני אוהבת רק סנדויצ´ים וגאנק פוד וזה אוכל לא בריא אני יודעת אז עכשיו אני אשתדל לאכול אוכל יותר נורמלי כדי שאני לא אצטרך לקחת עוד כדורים בנוסף לאלה שיש לי אוהבת את שתיכן המון שירלי
 

קטיפה

New member
חזרתי מהרופא..

הדופק היה לי 75 שזה בסדר אבל הוא לא היה מרוצה מהמשקל שלי..באסה
 

gaia20

New member
ריטה, לא ראית את התמונה

של קטיפה על הסוס?? ברור שנמוך.....
 

ritosh

New member
יו, גאיה איך מבטלים את ההדגשה

המעצבנת בשם המשתמש שלי???????????
 

gaia20

New member
ריטה יקירתי

אין אפשרות לבטל את ההדגשה הזאת, כל אחד רואה את הניק ניים שלו מודגש, זה כדי שתוכלי למצוא את הודעותיך ללא בעיה.
 
למעלה