בוקר טוב, אני כבר לא בחדר כושר,

אנפה2

New member
בוקר טוב, אני כבר לא בחדר כושר,

בגלל.......כל מיני סיבות,החשובה ביותר שלא מוצאת עניין במקום כל כך לא מתוחזק, שהמדריכים מוחלפים בו חדשות לבקרים ועוד שאין אפשרות להשיג כיסא לספינינג בשעות הערב . שאלתי היא האם יש סידורים בחדרי כושר רק לספינינג ? או האם יש מקומות בהם עושים ספינינג באזור בקעת אונו? אשמח לקבל תשובות.
 

Bdalak 75

New member
יאההה רק ספינינג יש שם?

מה זה הספין קלאב הזה? יש בו רק ספינינג? אני משלמת כמעט 400 ₪ לחודש לחדר כושר שלי ובכלל הולכת רק לספינינג אבל כמעט אף פעם אין מקום ותמיד הטלפון תפוס כשאני מנסה להשיג מקום, כך שיוצא לי אולי בקושי פעם בשבוע לעשות ספינינג וזה מבאס תחת כי לא יורד לי התחת!! קצת ירד אבל נמאס לי! אני רוצה יותר ספינינג!!!! האם בספין קלאב צריך להזמין מקום אלף שנה מראש? או האם אפשר פשוט להגיע? עוד כמה חודשים נגמר לי המנוי ואני שוקלת לעבור למקום של רק ספינינג כי זה באמת הפעילות הספורטיבית היחידה שממש עושה לי טוב. כמה עולה מנוי שם?
 

אנפה2

New member
כן יש שם רק ספינינג אבל זה עולה לחודש

כמו חדר כושר רגיל. אין מקום שיש בו רק ספיניננג במחיר שפוי! בדקתי !
 

Tami661

New member
חחחח... האמת שמיד רציתי להגיב ולהכין אותך לזה

אבל אז היו כאלה שהיו מתרגמים את זה כ"הכפשה" - לכן העדפתי לשתוק ולתת לך לעשות את הבירורים הללו בעצמך
אכן כן, מצחיק לראות את שגעון הגדלות של המכונים הקטנים שחושבים שהספינרים זה עם של מטומטמים
כאילו מה עכשיו??? הלוווווווווו... זה בסה"כ ספינינג... עם כל הכבוד (ויש כבוד גדול) זה עדיין רק ספינינג ולכל דבר יש את המחיר הריאלי ואת מחיר השוק הריאלי. אבל... כמו שהסבירה לי אתמול לקוחה: היא שאלה אותי "למה כלב מלקק את הביצים שלו?" עניתי: "לא יודעת. למה?" ואז היא השיבה: "כי הוא יכול..."
מי שיכול לדרוש מחירים כאלו וגם לקבל אותם... שיבושם לו
 

michl9

New member
יש מקומות בודדים ../images/Emo91.gif

כיום שיש בהם רק ספיניניג ,זה פשוט לא משתלם למקום ,וגם קשה נורא לבקר על מנויים כאלה . חוץ מזה שספינקלאב עבר למרכז לידר החדש,ואם רק תלכי לראות את המקום אני בטוחה שתתאהבי בו בשניה. מקום פסטורלי כייפי ,חדש ומודרני ,גדול ..בקיצור מקום בהחלט מזמין. על מחיר אפשר להתווכח רבות ,אף על איכות המקום היא החשובה .(ואני לא מנויה שם),כך שאין לי שום אינטרס באמת. וספיניניג שם יש חדר מזמין וכיפי ,מדריכים סבבה,במיוחד עינת חחח -מדריכתי היקרה.
ומי שדורש מחירים כאלה יודע למה... לכאלה שלא רוצים להכפיש.
 

Tami661

New member
מתוקה... את לא מנויה שם כפי שהעדת על עצמך. אז

תני למי שהיה מנוי שם (וברח) לתאר את המתנ"ס הזה: מקום מפואר זה נכון, עינת המקפצת זה גם נכון (אבל היא מקפצת בעוד מקומות) אבל איכות???? ילדי החוגים העירוניים מסתובבים לך שם בין הרגליים ובמלתחות, רעש וצעקות, אמהות שממתינות לילדים היותר גדולים עם האחים הקטנים שבינתיים משחקים תופסת/מחבואים (זה חמוד... אבל זו ממש לא אווירת ספורט), מערכת שמשתנה כל שבוע (אפילו פחות... תלוי אם יש האח הגדול או אין...), שיעורים שנקבעים לשעה מסויימת אבל... מה לעשות? זה מתנ"ס... עדיפות לחוגים אחרים - אז מגיעים ואין אימון (או מאלתרים את חדרון הספינינג)... תעשי טובה ואל תמליצי על מה שאת לא יודעת - במיוחד לא כששקוף שהבעת דעתך היא בסה"כ לסתור את תגובתי (אין לי בעייה לנהל דיון עם מי שמכיר מבפנים את ה"חוויה", אבל את ממש לא בקטיגוריה הזו) אההה... ומדריכתך היקרה... זו עם הפוש-אפס והסראפן... לא היתה מזיקה לה איזו השתלמות בסגנון שהועברה לפני שבועיים או בכל סגנון אחר - זה היה חינם וזה היה מחדש לה המון (אולי גם לך... דרכה
) העיקר יקירה, תמשיכי ליהנות ולקפץ על האופניים - לא יודעת אם זה טוב לך, אבל זה בהחלט טוב לכמה אנשים
 

אנפה2

New member
גם חומי הוא מדריך מקסים מכירה

אותו מגו אקטיב, אז מה, לא יהיה לי ספינינג? מה אתם מציעות לי לעשות?
 

אנפה2

New member
בגו אקטיב בקניון הייתי עושה ספינניג כל יום

שהיה בבוקר, אבל אז העבירו את יהודה המקסים, את דיויד ואת חומי לשעות הערב, לי זה לא מתאים, וגם המכון לא מתוחזק בצורה ראוייה, מלא מכשירים מתקלקלים ולא מתוקנים, יש שם ריח לא נעים לי, המזגן מתקלקל לפעמים, בשרותי הנשים מתקלקל כל פעם חדר שרותים אחר, המקלחות מעלות עובש, פעם היה ריקודי בטן בבוקר היום יש רק בערב בשעות המאוחרות, כך שלי זה כבר ממש לא מתאים. יש לכם פיתרון?
 

Bdalak 75

New member
גו אקטיב הוא מכון טוב אך קצת יקר בלי סיבה

גו אקטיב הוא מכון טוב אך קצת יקר בלי סיבה, אני מנוייה שם אבל כפי שאמרתי זה ממש זוועה לנסות להשיג שיעור ספינינג כי כל הזמן תפוס הטלפון, המדריכים בגו אקטיב הכי טובים: חומי הוא נאמבר וואן מבחינת מדריכי הספינינג ובאמת קשה להשיג מקום בשיעורים שלו, תמיד יש מקומות מחניקים בסוף אבל לא תודה! גם ככה חדר הספינינג ממש קטן ודחוס אז בסוף בלי אוויר זה קשה, גם יהודה אחלה אבל פחות מוצלח לדעתי האישית ואין קשר לזה שחומי הכי חתיך הוא פשוט מדריך הכי טוב! ויהודה אחריו ובמקום שלישי דיוויד שגם ממש סבבה אם כי אני תמיד עם מיגרנה אחרי שיעורים שלו בגלל הווליום של המוסיקה! אכן המלתחות שם על הפנים לכן תמיד עדיף לעשות מקלחת נורמאלית בבית. בסך הכל אני די מרוצה מהמכון אבל לדעתי הם חייבים להגדיל את חדר הספינינג כי יש מלא אנשים שלא מצליחים להשיג מקום בגלל מספר ממש מועט של אופניים לדעתי בקושי 30 אופניים וזה ממש מעצבן. תודה על המידע של ספין קלאב נשמע די גרוע שם, כנראה אמשיך בגו אקטיב, אבל הם חייבים ממש חייבים להגדיל את חדר הספינינג אני אתלונן!
 

Tami661

New member
../images/Emo45.gifמסכימה איתך בהחלט. ביקרתי פעם או פעמיים

כאורחת באימון ספינינג במקום ודי אהבתי את האווירה הכללית של המכון אבל אולם הספינינג פשוט זוועה. כאילו נשאר להם איזה חדרון קטן אז אמרו: "נעשה ממנו חדר ספינינג" ולדעתי זה ממש ממש חבל! הרבה מקומות מפסידים לקוחות פוטנציאלים בגלל החשיבה הזו שלא שווה להשקיע באדריכלות של אולם ספינינג. נראה שרשת גו אקטיב די מבינה את זה ובגלל זה במכונים החדשים שלהם - אולמות הספינינג הם היפים והמהודרים ביותר שיש (גם מבחינת המרחב, הציוד, המיזוג והתכנון). בקרית אונו נראה שהם לא מצליחים למצוא פתרון.
 

Tami661

New member
אנפה, מתוך מקום של לעזור לך והעיקר שלא תפסיקי

לדווש - ההמלצה הטובה ביותר שאני יכולה להמליץ לך היא פשוט לנצל כל מקום שמאפשר לך שיעור נסיון חינם (כן... גם ספינקלאב למרות דעתי האישית!) ולנסות להתרשם באופן אישי. זו באמת בעיה מה שאת מעלה ומנסיוני אני יכולה להגיד לך כמה דברים: 1. אין מקום שהוא כליל השלמות - כדי ליהנות ולספק לגוף את מה שדרוש לו, אנחנו נאלצים להתפשר ולחפש את השילובים שיאפשרו לנו להמשיך בפעילות. ויתורים ופשרות זו הגדרה מאוד רחבה: שעות, מקצועיות מדריכים, סוג פעילות, מחיר, מרחק וכו' 2. מה שלא טוב לי - אינו בהכרח לא טוב למישהו אחר... ולהיפך 3. כלל מאוד מאוד חשוב - אל תבססי את הפעילות שלך רק על ספינינג
גם אם היום נראה לך שזה כל מה שאת רוצה/מספיקה לעשות, זה לא נכון לגוף. את יכולה לפרק זמן מסויים, לנוח ולהרשות זאת לעצמך אולם לאורך זמן - את תרגישי את זה על הגוף ועל האנרגיות שלך. נסי לבדוק את המכונים ברדיוס גם היותר רחב של קרית-אונו (גבעתיים, רמת-גן, פ"ת, יהוד) - לפעמים, גם אם נראה לך שהמרחק לא יאפשר לך להתמיד (גם אני סברתי פעם שקירבת המכון הוא כלל בל יעבור), בדקי את זמני ההגעה בשעות המתאימות לך לפעילות: 10 עד 15 דקות הגעה למכון הם זמן בהחלט סביר.
 
לא רוצה להישמע כמו אשת מכירות...אבל... אולם

הספינינג הכי מפואר שראיתי ,מצוייד גדול, נקי, נעים, מקורר היטב, הוא - בדיזינגוף סנטר - הולמס פלייס. והמדריכים סוף הדרך....לא כולם! לא להתנפל.. אחד אחד...גם ככה כמה שמגדילים ומוסיפים אופניים בדרך כלל התפוסה למעלה מ-50 זוגות אופניים.
 

Tami661

New member
אני ממילא לא לקוחה פוטנציאלית אבל...

עם תיאור כזה חביבתי... זה מחדל שטרם חוויתי אימון במקום
לטיפולך המסור אודה
 
למעלה