בוקר טוב איילת השחר משהו חיב לפתוח את

יפית מן

New member
בוקר טוב איילת השחר משהו חיב לפתוח את

את הארוע והיום תורי עדין חושך חזק ועוד זמן קט יופיע במלוא הדרו השמש החמה בקיץ והמחממת בחורץ זה טיבה של השמש העלה. אילת השחר/צ.שוען קרב איתנים בין שחור לאור נגלה למשכימי קום, טרם אילת השחר. נועץ ליל טלפיו בארץ, ממאן לפנות מקומו לממשלת היום. קרן אור קטנה תשחק למשבתי החושך העב, כי מעט מן האור דוחה הרבה מן האופל. * טרם עלות שחר הגאולה, נכפל אופל ליל הגלות. * אך- כאילת השחר זו, כך גאולתן של ישראל: קמעא קמעא והולכת ורבה עד נכון יום הגאולה: אמן כן יהי רצון מדהים לראות את חילופי המשמרות של החושך ומיד מופיע האור שוה לקום מוקדם ולו רק לראות את החושך במיטבו והאור המגרש את החושך ויהי ערב ויהי בוקר יום חדש שיביא איתו הרבה אור ושמחה ובריאות נכונה לכל אחד בנפרד ולכולם יחד,בטוב הנראה והנגלה
 

עמליה3

New member
בוקר אור

תודה יפית לתיאורך- חילופי המשמרות בין האור לחושך. גם את הסתו תיארתי לילדים כחילופי משמרות בין הקיץ לחורף. מקווה ליום טוב. קבלו יפיפיה: מצגת איריסים. וכדי לעשות לכם קפה פולני: מה אומרת פולניה לבעלה על הבוקר? "אתה תעשה לי נס ואני כבר אעשה לך שחור.
 

yaely2

New member
מנהל
ליפית ועמליה ולכול חברי הפורום בוקר טוב../images/Emo82.gif

בוקר טוב חבריה,
תודה ליפית שהשכימה כדי לפתוח לנו שער. השיר שהבאת הוא מקסים, בפרט האמור "כי מעט מן האור דוחה הרבה מן האופל" צריך רק להעיז ולתת את הדחיפה הקטנה הראשונה ואז אפשר לבצע הרים וגבעות. היום אני מתחילה קורס "האזנה למוזיקה" מקווה שאהנה, לא סתם אני אומרת. אוזני ערלה למוזיקה והקורס הזה אמור להקנות לי הבנה. המון בריאות לכולם וחוסן נפשי. הרבה כוח בהתמודדות בחיי היום יום. זכרו שמעט אור דוחה הרבה חושך, כול מעשה קטן שלנו מזיז דברים גדולים. למשל כתיבה בפורום. הודעה אחת שלנו גורמת להרבה תגובות, או השפעות על כתיבת אחרים.
 

י מ י ת 2

New member
בקר טוב

עמליה, תודה על האיריסים. הטבע במלא הדרו. יעלי, מסקרן אותי הקורס להאזנה למוסיקה, גם אני חיפשתי משהו כזה, ועדיין לא מצאתי, כלומר לא מצאתי בסביבתי הקרובה. ספרי רשמים. אני בדרכי לחוג ציור מתחילה היום ציור חדש. אמש הוצאתי את הציורים הקטנים שנתתי למיסגור, יצא יפה. את הציורים החלטתי להעניק כמתנה לנכדי החמוד שקבל חדר חדש. שיהיה יום טוב ונעים. כובע ומים.
 
בוקר טוב אם מדברים על אילת השחר

אילת השחר הוא גם קיבוץ כאן בגליל. האגדה מספרת שכאשר הקיבוץ עלה לקרקע ישבו באספה כל הלילה כדי למצוא שם לקיבוץ. עד שהשומרים נכנסו ואמרו: מה אתכם? כבר עלה אילת השחר!" מרוב עיפות החליטו לקרוא לקיבוץ אילת השחר. עוד מספרים שמישהו שלח מכתב לפי הכתובת: " די שוארצה קינד" והמכתב הגיע. "אשרי הגפרור.." שיכול לגרש הרבה חושך.. של חנה סנש.
 
איילת השחר../images/Emo42.gif

אני ביליתי כמה חדשים נחמדים בקיבוץ הזה במהלך השרות הצבאי שלי בנח"ל, זכיתי להכיר את הילל לנדסמן (מהחברה של טרומפלדור), את יגאל ידין עם משלחת החפירות שלו , ואת חרות לפיד (משחרר האסירים). בתקופה שאני הייתי עדיין לא היתה שם בריכת השחיה ואת חדר האוכל הענק סיימו לבנות אחרי שאני כבר עזבתי , אבל גם בחדר האוכל היותר קטן, היה אוכל יאמי,יאמי. נעים להזכר.
 
בוקר טוב ואמרו אמן!

א. מ. ן הם ראשי תיבות של ארנק ,מפתחות ונייד שאו תם אנו נוהגים לשכוח כי אם אתם לא זוכרים אנחנו עכשיו בתקופת ה"סמים" איפוא שמתי איפוא שמתי .אתמול ה היינו קובי ואני בהרצאה על שיטות לשמירת הזיכרון במטרה להאט את הירידה והיכולות הקוגנטיביות שלי ולנסות לשפר את תאי המורח שנרדמו .למרבה הפלא היו מעט מאוד אנשים בהרצאה . לאחר ש קובי ואני הורדנו "לחץ דם "באמצאות שינוי אורח חיים אנחנו מאמינים שגם הזיכרון יכול להשמר בעזרת שינוי אורח חיים ותרגול נכון .בריד ג' סוסוקו ותשבצים זה נפלא אך ברגע שהופך ךשיגרה המוח לא מתאמץ יותר . המשן יום נעים לכולם אני בדרכי ךחדר הכושר לאמן את הגוף .חשוב במידה שווה . המשך יום נעים לכולם
 
בוקר טוב, אטי, קראי את הספר

"איפה שמתי את המפתחות שלי". הוא נותן כמה רעיונות טובים מאד וקלים לביצוע של שמירה על הזיכרון. תראו את המתוק הזה. הוא שונה מאתנו רק ב-2% של הדנא.
 

הודה 77

New member
הייתי אתמול בהפגנת המורים

שוב דיברו והםכימו כולם ,שיש לפעול בענין. אבל מנסיוני אני יודעת, שמרוב הדיבורים יצא מעט מאוד(זוכרים את וועדת עציוני?) ראשי המדינה עסוקים בטרדותיהם, ואינם מבינים חשיבותו של חינוך בעיצוב הנוער. סוקרטס- ,החכם מכל אדם" אמר:"ולוואי וידעתי לחנך."
 

י מ י ת 2

New member
היי שמעתם את ההתקוטטויות

שמתרחשות במפלגת הגימלאים? הם אמורים לייצג אותנו. איני יודעת אם לבכות או לצחוק.
 

yaely2

New member
מנהל
הודה בקשר לחינוך../images/Emo66.gif,

אני מסכימה עם סוקרטס. דווקא משום כך אני חושבת שמגיעים לנוער שלנו המורים הטובים ולא כול מיני. אם יעלו את השכר לא יפטרו מהמורים הגרועים, להיפך יותר גרועים יצטרפו למערכת כי זה יהיה מועיל. באוניברסיטאות יש חוברת ובה רשומה חוות דעת הסטודנטים שלמדו אצל מרצה. סטודנט יכול תוך חמש דקות לדעת אם המרצה טוב או לא. אין מניעה מצד משרד החינוך להרחיק את המורים הפחות טובים ולתגמל את הטובים. מקווה שהנינים שלי יזכו לחינוך טוב יותר.
 
תודה אחפש בספריה

קראתי לאחרונה את הספר "שיטת סילבה למנהלים " הדן בדרכים להפעלת המוח הימני שאצל רובנו שרוי בתרדמת .אני מנסה ליישם . הבעיה שרובנו סובלים מאותם התסמינים + - בוחרים להדחיק ללגלג עליהם ולא להילחם בם הדימנסיה היא המחלה השכיחה בקרב אנשים בני 60 +אפשר לדחות את בואה ויפה שעה אחת קודם .
 

חיניה

New member
ימית אנחנו בחרנו במפלגה הקיקיונית הזו

(מפלגת הגימלאים) אז מגיע לנו. כל דור זוכה בפרנסים המתאימים לו............ יש איזו אגדה על חיגר וסומא שרצו ללכת לקטוף פירות בכרם ללא רשות. הסומא הרכיב את החיגר על כתפיו כדי שיכוון אותו........ אולי אם נרכיב את כולם זה על זה נקבל אדם אחד כמעט נורמלי...................
 
שלומות, יום קשה עבר על

כוחותינו, משמע חתולינו ולכן אני קצת עסוקה. החתולה ממש חולה, וסוף סוף עשתה טובה ושתתה מעט מרק עוף, ואני גאה כמו אמא פולניה, למרות שאני לא פולניה והחתולה בכלל פרסית. אבל מה לעשות - מי מכם שיש לו בעל חיים יודע כמה זה מפחיד, ביחוד בגיל מופלג כל כך (כמעט 100 שנים בשנות אדם). גרמה לי לשנות את כל תוכניותי להיום. לכולכן - תהיינה בריאות, ונתראה מחר בשמחות, בתנאי שהיא תתן לי לישון הלילה.
 

yaely2

New member
מנהל
ערב טוב לכול המצטרפים לאחר הבוקר../images/Emo24.gif

ליהודית עדנה, מאחלת רפואה שלמה לחתול שלך.באותה הזדמנות המון בריאות לנו ההולכים על שניים והמון חוסן נפשי
אומרים שלחתול יש שבע נשמות, אז אולי אחת הנשמות תתגבר ותשרוד. הערב יש לי כרטיסים לשירי נתן אלתרמן שיבוצעו ע"י זמרים. אני מקווה מאוד שאהנה. לגבי האכילה הנכונה והטיפים של אטי. אני אוכלת כמעט מה שכתוב ובכול זאת אני לא יורדת במשקל. לכול החברים ערב טוב והמון המון כיף
 

yaely2

New member
מנהל
ציפי לילה טוב ../images/Emo24.gif

שלום ציפי
, הכנסנו שתי הודעות בהבדל של דקה. אני ב 23:29 ואת ב 23:30 ואף אחד לא יראה את הודעותינו כי הכנסנו זאת לתוך השרשור ולא בסופו. ניסיתי ואני רואה שלא כדאי לכתוב באמצע השרשור כי זה נבלע ואף אחד לא רואה. היום במקרה שמתי לב עכשיו לפני השינה שיש הודעה שלך בתוך הסבך. לו לא הייתי מעירה אולי, אולי לא היו זוכים לקרא על מעלליך באיילת השחר.
 
למעלה