בוקר טוב, אז החלטנו לחשוב על הבא

mybaby

New member
בוקר טוב, אז החלטנו לחשוב על הבא

יש לנו ילדה בת שנה וחצי שאנו מאוד אוהבים, והגיע זמן לחשוב על הבא. שאלתי היא איזה חומצה פולית אתן לקוחות, האם אתן לוקחות ויטמינים נוספים?
 

שיגצה

New member
בוקר טוב בוקר טוב

אני לוקחת חומצה פולית שנתנו לי בקופה- של "דרך חיים", 0.4 גרם. אני לא לוקחת עוד וויטמינים ותוספים, התייעצתי עם רופאת המשפחה ועם דיאטנית לפני שנה, עשיתי בדיקות דם והכל היה תקין ובנורמה. השבוע עשיתי שוב בדיקות והכל בסדר (טפו
טפו). נראה לי שכדאי להתייעץ עם רופא בכל מקרה. בואי נשאל את השאר לראות מה הן לוקחות:
בנות!!!!!!
 
גם אני קניתי דרך הקופ"ח

אם אינני טועה, של המותג שלהם- כללית. כמות של 0.4, ללא תוספת של ויטמינים נוספים
 
למעלה