אני לוקחת חומצה פולית שנתנו לי בקופה- של "דרך חיים", 0.4 גרם. אני לא לוקחת עוד וויטמינים ותוספים, התייעצתי עם רופאת המשפחה ועם דיאטנית לפני שנה, עשיתי בדיקות דם והכל היה תקין ובנורמה. השבוע עשיתי שוב בדיקות והכל בסדר (טפו
טפו). נראה לי שכדאי להתייעץ עם רופא בכל מקרה. בואי נשאל את השאר לראות מה הן לוקחות: