בוקר טוב אז איך עבר עליכם הסילווסטר?

גניפר14

New member
בוקר טוב אז איך עבר עליכם הסילווסטר?

יש חוויות? משהו מעניין ?
 
האמת, אני לא חוגגת את החג הזה. הוא לא החג

שלנו, ואין לנו שום סיבה לחגוג אותו. בפעם היחידה שהחלטתי לצאת למועדון בליל הסילווסטר, כל כך לא נהניתי, שהגעתי למסקנה ש"העברה לא שווה תקיעה". חוץ מזה שלא חגגתי, גם סיימתי את היום בהרגשה מבועסת: ביטלו את ערוץ "ביפ" בהוט. מה אני אעשה בלי "פיוצ'רמה" ,"אבא אמריקאי" , "לילה בכיף" או "הרצועה"?
 

גניפר14

New member
אני חוגגת כל חג כל רגע כל דקה שאפשר לנצל

בחיים האלו חוץ מהחגים של המוסלמים זה קו אדום שלי ובל יעבור. חגגתי המון סילווסטרים גם בארץ וגם בארצות הברית חגגתי את הכריסמס באופן אמיתי עם עץ אשוח ומתנות ואהבתי עד מאוד וגם חג ליל כל הקדושים מתה על החג הזה היו לי חוויות בחג הזה שלא להאמין למרות שאני יהודיה ישראלית ולא משנה לי למרות זאת לחגוג חגים של אחרים צריך להיות עם ראש פתוח לדברים אחרים אבל מכבדת את דעתך זו זכותך.
 
למה ? מה הבעייה עם החגים המוסלמיים ? עיד

אל אדחא אחלה חג. סתאאאאאאאאאאאאאאם. אבל ברצינות - בחו"ל הסילווסטר נחגג אחרת לגמרי. אין מה להשוות לפה.
 

גניפר14

New member
לא יודעת כשזה מגיע לחגים של המוסלמים

אין לי ראש פתוח אני נהפכת לפרימיטיבית. אני גם לא אוהבת את שחיטת הכבשים ועוד ליד ילדים הם עושים זאת לא פלא שאחר כך הם שוחטים את הבנות שלהם בקלי קלות כאילו שחטו כבש. באותה הזדמנות אספר לך סיפור שקרה לי עבדתי בחלוקת פיצה ורק התחלתי הייתי מאוד תמימה וזו היתה ההיכרות שלי הראשונה עם חג ליל כל הקדושים בקיצור הגעתי לבית שהחצר שלו היתה מקושטת לרגל החג בשלדים, גולגלות, וכו והיה גם ארון קבורה בצבע שחור סגור שהיה ממש אמיתי . כשהיגעתי בעל הבית והחברים שלו שהזמינו פיצה אמרו לי בואי קןדם תראי את החצר היפה שלנו איך היא מקושטת יפה. את יודעת איך האמריקאים אוהבים לצחוק וחברמניים. אז עשיתי סיבוב בחצר והפיצה ביד שלי והחברים שלו היו מאחורי .הם היו איזה 20 חבר'ה עם בירות ביד ומצב רוח טוב. כשעברתי ליד ארון הקבורה שהיה סגור ו במצב עומד עם מוזיקה של לוויה ,פתאום נפתח הארון ויצא משם בחור במהירות ,וקפץ עליי .אני קיבלתי את שוק החיים שלי לא ציפתי לזה והם צחקו עליי חבל"ז אבל לא הפסיקו לצחוק במשך לפחות חצי שעה.כמובן שהקופסא של הפיצה נפלה לי. אחרי שהתעשתתי צחקתי בעצמי . אבל רק בשביל זה שעשיתי להם את הערב הם שילמו לי טיפ גדול מאז אני זוכרת את החוויה הזו המצחיקה לתמיד. אהה והם הזמינו אותי לבוא לשנה הבאה שוב . כמובן כדי לצחוק על חשבוני.
 

גניפר14

New member
אני מתערבת איתך ששדונית יושנת עכשיו כי היא

בטח חגגה חבל"ז עם ההוא מהתמונה?
 
אם שמת לב, מחקו את השירשור, אז אני לא רוצה

להעלות פה זכרונות מיותרים, אבל אותי מגעיל לחשוב שמישהו חוגג עם הדבר הזה שראינו בתמונה...
 

גניפר14

New member
כן שמתי לב וגם משום מה לא מופיעות לי הודעות

שאקס ענה לי לא יודעת אולי זה היה גס מדי וזיקן מחק אותם אצלי בכל אופן לא מופיעות מספר הודעות וכך אני לא יודעת מה כתבו לי. בכל אופן עניין התמונה זה עניין של דעה כל אחד ודעתו.
 

זיקן

New member
מנהל
לא כדאי לך ולא הפסדת כלום.

היא הביאה לפה צילום של זיין שנראה כמו הפרצוף של אחמדי נג'אד מלא שערות כמו יערות האמזונס ועוד ניסתה לשכנע את כולם שזה יפה ובעל מראה טיבעי. גועל נפש בהיתגלמותו ואם זה טעמה זה בעיה רצינית ביותר..
 
למה בעע? עניין של טעם...

ובניגוד למה זיקו כתב לך בטעות, לא ניסיתי "לשכנע" אף אחד, רק אמרתי שזה הטעם שלי ושאלתי את הבנים איך הם אוהבים, טבעי או מגולח. זה הכל. זיקו משום מה לא סולח לי על זה מאז
 
מבחינתך לגיטימי.

מבחינתי שום תמונה של זין, טבעי, מגולח או מתולתל לא יכול להיות יפה בעיני. זה למה בעעעע.. ואת חייבת להיות סלחנית כלפי זיקן מגולח הענבים. אולי הוא מרגיש מאויים למראה זין פרוע שיער.
 
יש מצב...

למרות שהזין בתמונה לא היה גדול במיוחד אלא די ממוצע ואפילו בתנוחת "שינה" לא מאיימת. אבל מה אני מבינה מה הולך לגברים בראש כשהם רואים תמונה כזו...
 
לא עניין של מאויימים.

זה פשוט איבר לא מעניין. בטח לא כמו המקבילה הנשית שלכן.
 
למעלה