בוקר טוב, או טו טו חוזרים לשיגרה,

בוקר טוב, או טו טו חוזרים לשיגרה,

יש לי שאלה. זה שנים שיש לנו בחדרי השינה והמחשב שטיחים מקיר לקיר, הגיע הזמן להחליף. מנסיונכם למה כדאי להחליף לפרקטים?, אם כן איזה סוג? או אולי כדאי להחליף את השטיחים?, אנחנו היינו מאוד מרוצים, אנחנו לא אלרגים לאבק. אשמח לשמוע לדעתכם.
 
ועוד משהו, בא לנו לנסוע לספר במזרח אירופה.

מישהו פה היה ויודע לספר חוויות אישיות, כי באינטרנט אפשר למצא אך איל אדע מה שווה?
 
לנו היו שנים רבות שטיחים מקיר לקיר בכל

הבית כולל המדרגות בין הקומות , בהתחלה זה היה כייף כי לא צריך לשטוף ריצפה , רק לעשות שואב אבק , במשך השנים נהיו כתמים פה ושם , החלפנו שטיחים שאמרו שהם דוחים כתמים ( בול שיט ) כשעברנו לבית החדש לפני שנה החלטנו לא לעשות שטיחים וגם לא פרקט , שמתי שטיחים בחדרים וגם בסלון , ככה כשימאס לי אני אוכל להחליף מידי פעם שטיח ובקיץץ ביכלל הכי כייף זה על הריצפה בלי שטיח.
 
למעלה