לנו היו שנים רבות שטיחים מקיר לקיר בכל
הבית כולל המדרגות בין הקומות , בהתחלה זה היה כייף כי לא צריך לשטוף ריצפה , רק לעשות שואב אבק , במשך השנים נהיו כתמים פה ושם , החלפנו שטיחים שאמרו שהם דוחים כתמים ( בול שיט ) כשעברנו לבית החדש לפני שנה החלטנו לא לעשות שטיחים וגם לא פרקט , שמתי שטיחים בחדרים וגם בסלון , ככה כשימאס לי אני אוכל להחליף מידי פעם שטיח ובקיץץ ביכלל הכי כייף זה על הריצפה בלי שטיח.