°S¢R£En°°§aV£r°
New member
בוקר טובייייייי-אופקי כנסססססססס-->
חחח כן אתם שואלים אותי מה אני עושה ערה עכשיו? אז קמתי כן כן, זת'ורמת תקשיבו קמתי בשלוש ואמרתי לעצמי!!!!!!!! את אוכלת רק משהו אחד דיאט של 59 קלוריות
והולכת לישון וכך היה ! וזה היה יפה מאוד ואז קמתי עכשיו לפני עשר דקות ב עשרה לחמש, ואכלתי מעדן של 3 אחוז, ואז גילתי שאבא שלי קנה מעד ן תענוג
, ננסה ואתו שוב כמה יש קלוריות באחד? כי לא כתוב ליחדים והוא נה רק שתיים אני לא יכולה לראות. חחח אבא שכזה
אבל זה טוב 5 זה כבר בוקר ואמנם אני עייפה אולי אני הלך קצת לנוח יותר מאוחר סנוויץ ואז נוסעת לעושת אל האש, וזה כבר התקדמות לא? ביי-בבי
חחח כן אתם שואלים אותי מה אני עושה ערה עכשיו? אז קמתי כן כן, זת'ורמת תקשיבו קמתי בשלוש ואמרתי לעצמי!!!!!!!! את אוכלת רק משהו אחד דיאט של 59 קלוריות