בוקר טובייייייי-אופקי כנסססססססס-->

בוקר טובייייייי-אופקי כנסססססססס-->

חחח כן אתם שואלים אותי מה אני עושה ערה עכשיו? אז קמתי כן כן, זת'ורמת תקשיבו קמתי בשלוש ואמרתי לעצמי!!!!!!!! את אוכלת רק משהו אחד דיאט של 59 קלוריות
והולכת לישון וכך היה ! וזה היה יפה מאוד ואז קמתי עכשיו לפני עשר דקות ב עשרה לחמש, ואכלתי מעדן של 3 אחוז, ואז גילתי שאבא שלי קנה מעד ן תענוג
, ננסה ואתו שוב כמה יש קלוריות באחד? כי לא כתוב ליחדים והוא נה רק שתיים אני לא יכולה לראות. חחח אבא שכזה
אבל זה טוב 5 זה כבר בוקר ואמנם אני עייפה אולי אני הלך קצת לנוח יותר מאוחר סנוויץ ואז נוסעת לעושת אל האש, וזה כבר התקדמות לא? ביי-בבי
 
../images/Emo41.gifבוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

אני קמתי לפני כמה דקות, כי אני צריכה ללכת למשמר האזרחי עוד שעה... תענוג זה באמת לא כזה טעים...
 
למה ???.

זה ממש לא נורא אני עד השבוע אכלתי תענוג השבוע הפסקתי כי הייתי צריכה לעלות את מספר הקלוריות אז הפכתי את זה לדני אבל זה ממש בסדר
 
../images/Emo41.gif לא יודעת.. אני לא אוהבת...

אני מעדיפה לאכול יוגורטים לבנים עם קורנפלקס או עם כפית ריבת תות או עם פרי חתוך... ואני גם אוהבת איזה מעדן סויה אחד בטעם שוקולד ששכחתי איך קוראים לו..
 
צוראיל../images/Emo99.gif

חחח תראי את ההודעה שלי היא דומה איכס תענוג אכלתי אתמול שתיים אחד אכלתי ולא היה לי טעים ואז לא הבתני למה כולם חושבים שזה טעים אז אכלתי עוד אחד את יודעת כמה קלוריות יש לאחד?
 
../images/Emo24.gif

מותק שלי בוקר טוב הפרצוף לא בגלל שאכלתי , אלה בגלל שלא היה לי טעים חחחחחחחחחחח מאוה[=
 

shanyz

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo39.gif

היום זה יום חרישה גדול בשבילי
אבל אין ברירה. ביום חמישי יש מגן באנגלית ואז בראשון מגן בתנ"ך..
שיהיה לכולם חג שמח ובוקר טוב
 

Aisha

New member
בוקר נהדר

יש לי כמה דברים לעשות על המחשב. בצהריים יש על האש
 

אירובי

New member
בוקר ../images/Emo42.gif

שיהיה לכולם יום מקסים. מקווה שחגגתם יפה אתמול.
יום נהדר. אני בעבודה. עד שש בערב.
 

i am barby girl

New member
בוקר טוב לכולם, וואי מלא זמן לא

הייתי כאן... ואני שמחה לחזור!!! פשוט היה לי את העומס של המבחנים וכול זה... עדיין יש, אבל היום חופש!!! אני מקווה שנהנתם כולכם אתמול... (אני אישית יצאתי רקדתי ונהנתי) ומי שלא אז לא נורא, כי יש לו הזדמנות לחגוג היום..... אז תהנו מהמנגלים, ואל תחשבו יותר מדי אל הקלוריות, אחרי הכול יום העצמאות יש רק פעם בשנה נכון????
ו-
לכולם...... שיהיה לכם יום נעים!!!
 

unknown lady

New member
שלא תדעו לאיזה טראומה נכנסתי

מהזיקוקים
הדבר הזה מפחיד משו משו
 
למעלה