בוקר טובבבבבבבבב היום כולם בצעדה !!

בוקר טובבבבבבבבב היום כולם בצעדה !!

אז ככה- סופגי את יושבת לידי בקקטילק. שחיפי את בבאגאז'.. כל שאר החברים הולכים אחרי ז'ניה..היא תארגן אתכם במיניבוסים. הנהלת תפוז.קוויני טלושש ורונה...אתן יושבות איתי מאחורה בקקטילק.. ולא לפצח גרעינים וזה... ולא לירוק..אה? אז יאללללללללללללללללהההההההההההההה לצעדה... קח תרמיל קח מקל..וסע לארץ ישראל..נה..נה.. הנהג שלנו חברמן...הוא יקח אותנו.. מי דאג לסנדוויצ'ים ?? מה מי ?? בלי סנדוויצ'ים אני לא נוסע.. קפיש?
 
חופף בשם סדאם הגורו וג'קי אמזלג !!

תחזורררררררררררר שום הללויה לעולם!!! שום ש..שהשמש עולה... היא לא עולה לירושליים לצעוד קפיש?? כל הרואה את החופף מתבקש להריק ולהתנקש בקושלידודה שלו... יא צועד גאה שכמוך!!! נ...ב.. אבל אם ניתקלת באיזה 2 שקסיות מרוקאיות פרוצות שמתנשקות שם...תפנה אותן למוקטעה שלי לבירור....
 

j a s t i n

New member
תן לקושקוש להתבטא...

הגיע הזמן שיצא מהארון שהזמנתי לו מאיקאה..... משה אל תעמוד בדרכו !!!! או שאכנס בקושילדודה שלך ....... קפיש?!!?!?! נ.ב במקום צעדה , סגרו אל אורגיה המונית באיצטדיון טדי ... מוישלה אתה בא?! (מלא רוסיות גאות וזה)
 
אז ככה..כאילו אתם..בכאילו וזה....

אני מצהיר בשם הקושילדודה של שחיפי שאני סטרייט לחלוטין.. כלומר אוהב הכל גברים נשים..וגם ביחד.. למה להסתפק רק בתחת נשי כשיש כל כך הרבה תחתים שעירים בשטח למה ???? אני בעד גיוון..אוחחחחחחחחחחחחח גאס תביא את התחת שלך לכאן אני רוצה לעשות לו בדיקת חורף.. מוש תגלח ותבוא גם אתה ..כי בגלל השיער שיש לך.. טעיתי וחשבתי שאני מלטף את הקושילדודה של שחיפי... קיצר אנשים..חפשו אותי על הטרמפולינה הראשית.. מימיני שושי זלמן..ומשמאלי דנה אינטרנשיונל... ו 2 שבדיות שוות רבות לי על הזיבי... מי בא..מי בא...לצעדה מי ?. מי ?? אוחחחחח כשהשמש עולה ..לה.לה..לה... אתמול היית שונהההההההההההההההההההההההה
 
כל הצועדים לעלות על המיניבוסים זזים

או או או..חולה על כדורגל..או או... יפה שלי..את החיים אתן לך.... אני פשוט אוהב אותך..פשוט מאוד אוהב אותך....... יאלללה יריבה ירריבהה בונזאייייייייייייייייייייי.... ירושלים אני בא !!! תתכונני. אצל מי הסנדוויצ'ים...?? אה??
 
טלושש את נוסעת איתי בקקטילק....

הבאת סנדוויצים??? ווהאייי מהמם...מאיפה המיני המנומר שלך..יווווווו גם אני רוצה כזה....
 
אני סטרייט גאה!!עם..גאה!!!

אני...פשוט עיראקי גאה... ו....אני יהודי גאה... ו....גם אני גורו גאה... .ו...יש לי 24 גאה...ו.. שהשמש עולה....אההא הה אהה אה היא עולה...בגללה... תני לי!! תני לי את הלבבבבב קחי לייייייייייי קחי את הכאבבבבב...(אחלה טריידאין)...תני לב קחי כאב... טפי על הקושילידודה של שחף בע"מ!!!
 

פיט ריה

New member
בוא נעשה עסקה..

אני ואתה נעמוד לעצור טרמפים כל אחד מצד אחר של הכביש ונבדוק ת'עינין.. אבל תצא גבר אל תגלח ת'רגליים לפניי כמו תמיד..
 
למעלה