בוקר גשום לכולם.. שאלה לי אליכם-

מלון

New member
הבעיה עם קונווקטור היא

שעוד מעט כשהעובר יתחיל לזחול ולגעת בכל דבר (ומפתיע לגלות עד כמה זה עוד מעט), זה מאוד לא בטוח. אני חושבת שהכי בטוח לחדרי ילדים זה רדיאטור או מזגן. רק שצריך להוסיף גם מכשיר אדים כלשהו, כי הם מייבשים מאוד את האוויר בחדר, וזה לא הולך טוב עם נזלת ונשימה ושינה רצופה.
 

orita23

New member
לגבי רדיאטור

הוא טוב לחדר ילדים אבל קחי בחשבון שהוא מחמם רק את החדר שבו הוא נמצא וא אם יוצאים אם התינוק/ת מחוץ לחדר צריך לחמם את שער חלקי הבית. בנוסף ראדיאטור לוקח הרבה מאוד חשמל בצריכה הביתית שלו. לכן מומלץ אם יש לך אפשרות למזגן הוא הרבה יותר חסכוני בחשמל והוא מחמם את כל הבית. לגבי תו תקן יש לרדיאטורים תו תקן ישראלי.
 

ממולדה

New member
בכל מקרה צריך להקפיד על דבר אחד

שנכון במיוחד במקרה של מפזרי חום ומזגנים - החימום/קירור שלהם מאוד מייבש את האוויר בחדר, וזה לא נעים ולא בריא לתינוקות. כך שצריך להפעיל גם מכשיר אדים בחדר, או לחלופין להעמיד כלי עם מים על הרדיאטור או בצמוד אליו (יש כאלה שבאים עם "כלי" מתלבש מפלסטיק, שצריך למלא אותו מים). מבחינת העלות - מזגן הכי משתלם אם מחשבים עלות הפעלה לפי שעה (במיוחד לחדרים גדולים שדורשים חימום מיידי), אח"כ מפזר חום ורדיאטור יקר יחסית (אבל משתלם יותר לחמם איתו חדר קטן במשך זמן ארוך).
 

ו י ק י 3

New member
ממליצה על רדיאטור של דלונגי../images/Emo36.gif

מנסיון של שלושה ילדים...
יש דגם מיוחד שבו הצלעות מכוסות ואין פינות חדות, מותאם לחדרי ילדים, אפשר להשאיר דלוק כל הלילה (על נמוך) ללא חשש, לשים עליו כביסה לחה וכך יש גם לחות בחדר וגם הכביסה מתייבשת! בין 400-500ש"ח. מצרפת קישור,
 

בלונית1

New member
מקריאה בפורומים אחרים הבנתי

שהדלונגי צורך את הכי הרבה חשמל?!
אני מניחה שזה קשור לכמות הוואט שלו אבל תקני אותי אם אני טועה..
 

ו י ק י 3

New member
יש לו אופציה של בחירה בין 3 מצבי הס

הספק.900W/1100W/2000W בכל מקרה, לנו דווקא יש מזגן מרכזי ואני לא אוהבת חימום במזגן...זה ממש מייבש. בקיץ כמובן זה מצוין אבל בחורף לא מתה על זה...בסלון מפעילים אבל בחדרי שינה ובמיוחד אצל התינוקת - מעדיפה רדיאטור, זה לא חייב לפעול 24/7...
 
למעלה